تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191457

نماوا در ماه آخر پاییز سه سریال با سه سبک متفاوت برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش سینماسینما، «داوینچیز»، «شبکه مخفی زنان» و «شریک جرم» سه سریالی است که نماوا اعلام کرده در ماه آخر پاییز بارگذاری می‌کند.

«داوینچیز» سریالی کمدی با بازی سام درخشانی و سیما تیراندار همراه با مونا فرجاد به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی مهدی منیری است که فیلمنامه آن را آریان گلصورت و پویا نبی نوشته‌اند.

این سریال که قرار است روایتی کمدی معمایی داشته باشد، قصه زن و شوهری است که کارمند یک موزه کوچک در تهران هستند. آنها به طور اتفاقی یک تابلو از لئوناردو داوینچی پیدا می‌کنند و این سرآغاز ماجراهای مختلفی است.

«شبکه مخفی زنان» که رکورد مدت زمان توقیف را در شبکه نمایش خانگی دارد، به‌تازگی توانسته مجوزهای لازم را بگیرد و بار دیگر به نماوا بازگردد.

سریالی به نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که افشین هاشمی کارگردانی آن را بر عهده دارد و با بازیگرانی همچون سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، حمید فرخ‌نژاد و فرزانه نشاط‌خواه.

«شبکه مخفی زنان» چنین قصه‌ای را روایت می‌کند:
وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و…سومین سریال نماوا مینی سریالی درام معمایی با عنوان «شریک جرم» نوشته امیر عربی است که با تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان و کارگردانی مازیار میری نوید یک مینی سریال قصه‌گو همچون کارهای دیگر این ترکیب را می‌دهد.

«شریک جرم» با بازی سارا بهرامی، امین شعرباف و علیرضا ثانی‌فر روایتگر قصه میترا، وکیل جوانی و خوشنامیست که جنایتی هولناک در دفتر کارش رخ می‌دهد. او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکل‌هایش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی روبه‌رو می‌شود که حتی شغلش را هم به خطر می‌اندازد.

این سریال‌ها که با سرمایه‌گذاری اختصاصی پلتفرم نماوا ساخته شده است، با فاصله یک هفته از یکدیگر در اختیار مخاطبان نماوا قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها