تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33255

پیکسل«پیکسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است که تولید فاز اولش به زودی به پایان می‌رسد.به گزارش سینماسینما، برزو ارجمند، جواد یحیوی و نرگس محمدی بازیگران تازه پروژه «پیکسل» هستند که جلوی دوربین محمود معظمی رفته‌اند. کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سحر قریشی و امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ دیگر بازیگران اصلی سریال هستند که بازی‌شان همچنان ادامه دارد.

«پیکسل» از سریال‌های پرشخصیت است و به مرور بازیگران دیگری به آن اضافه خواهند شد.

حامد عنقا طراح، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پیکسل» است و ساختار روایی آن را با فرمتی جدید پایه‌ریزی کرده است. این سریال نخستین تجربه سریال تعاملی بحساب می‌آید که بیننده‌ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مخاطبان در قصه طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

«پیکسل» در حال و هوایی معمایی دارد و داستان آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می‌گیرد، اتفاقی که موجب می‌شود زندگی یک خواننده معروف و پرطرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می‌برد؟

فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارتند از: مشاورکارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها