اولین سریال نمایش خانگی ایرانی که با همکاری سینما و بازیگران سینمای ترکیه تولید شده دوشنبه منتشر میشود.
به گزارش سینماسینما، سریال «هزار و یک شب» به کارگردانی و تهیهکنندگی مصطفی کیایی در حالی از دوشنبه ۱۰ آذرماه در جدول پخش هفتگی فیلیمو قرار میگیرد که این محصول را میتوان بزرگترین و گرانترین سریال تولید شده در شبکه خانگی دانست.
سریالی که به پشتوانه قصه دراماتیک و معماییاش در کنار حضور ستارههای سینمای ایران و ترکیه، قرار است نسخه دوبلهشده عربی و ترکی آن همزمان با ایران در کشورهای دیگر نیز پخش شود.

«بلچیم بیلگین، گیزم کاراجا، لونت اوزدلیک و جمال هونان» از بازیگران شناخته شده و محبوب سینمای ترکیه در این پروژه حضور دارند و در کنار پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، پانتهآ پناهیها و سوگل خلیق ایفای نقش کردهاند

«هزار و یک شب» نام خود را وامدار یکی از مهمترین آثار تاریخ ادبیات جهان است و با داستانی معاصر تلاش کرده روایتگر توامان رنج و قدرت زنان و دختران ایرانی باشد.
با توجه به پیشینه سریالسازی کارگردان، آنچه سریال مصطفی کیایی را نسبت به سایر تولیدات شبکه خانگی متمایز کرده، بلندپروازی جسورانه این کارگردان برای حرکت به سمت فضاهای تازه در قصهگویی تصویری و تصویرسازی متفاوت میان واقعیت و مجاز است؛ قصه سریال او حول محور زنان میگردد و قهرمان اصلی آن هم یک زن است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- با نام بینالمللی «پاهای گلی»؛ «بازی را بکش» به روسیه میرود
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- «فرمول یک» با صدای کیکاووس یاکیده در نمایش خانگی
- «شغال»؛ دری به سوی فرهنگسازی
- تابستانِ ولرم پلتفرمها
- «شکارگاه» به طور مشترک از دو پلتفرم پخش میشود
- «صبحانه با زرافهها» به اکران آنلاین رسید
- سینماحقیقت در نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- عرضه ۲۳۵ مستند در شبکه نمایش خانگی
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- آیا «تاسیان» رفع توقیف شد؟
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- اقدام اعتراضی فیلیمو نسبت به توقیف سریالش؛ انتشار ۳ قسمت نخست «تاسیان» در یوتیوب
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما





