تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 192805

جورج کلونی و آدام سندلر بازیگران فیلم جدیدی شدند که نوآ بامباک برای نتفلیکس می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، جورج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدیدی از نوآ بامباک که هنوز نامی ندارد و برای نتفلیکس ساخته می‌شود، با هم جلوی دوربین می‌روند.

بامباک با همکاری امیلی مورتیمر، خالق سریال «عروسک و من» فیلمنامه این فیلم را نوشته است. وی که یک قرارداد انحصاری با نتفلیکس دارد، پیش از این «داستان‌های مایروویتس» را با بازی سندلر ساخته و کارگردان «داستان ازدواج» با بازی آدام درایور و اسکارلت جوهانسون بود که نامزدی اسکار بهترین فیلم را کسب کرد. «برفک سفید» هم از دیگر فیلم‌های وی است که با اقتباس از رمانی از دن دلیلو و با بازی درایور و گرتا گرویگ ساخته شد.

از فیلم جدید بامباک به عنوان داستانی خنده‌دار و احساسی در مورد بزرگسالان یاد شده است.

کلونی به تازگی «پسران در قایق» را با بازی جوئل ادگرتون و کالوم ترنر کارگردانی کرد که اکرانش را از ۲۵ دسامبر در سینماها شروع می‌کند. او با برد پیت و ایمی آدامز در فیلم «گرگ‌ها» به کارگردانی جان واتس برای اپل بازی کرده که قرار است سال ۲۰۲۴ اکران شود.

این اولین همکاری کلونی با بامباک در مقام کارگردان است، هرچند که این فیلم‌ساز نویسنده فیلم‌نامه انیمیشن «آقای فاکس شگفت‌انگیز» وس اندرسون بود که کلونی صداپیشگی‌اش را برعهده داشت.

سندلر و نتفلیکس رابطه طولانی مدت همکاری دارند و او به تازگی صداپیشگی انیمیشن «لئو» را بر عهده داشته و در «تو خیلی به مراسم من دعوت نشده‌ای» و «معمای قتل ۲» بازی کرده است.

پیشتر گفته شده بود برد پیت با سندلر در فیلمی برای نتفلیکس هم‌بازی می‌شوند.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها