تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177422

کریستین بیل در صورتی در قسمت چهارم مجموعه «شوالیه‌ی تاریکی» به ایفای نقش خواهد پرداخت که نولان آن را کارگردانی کند.

به گزارش سینماسینما، یک دهه از سه‌گانه‌ی« شوالیه‌ی تاریکی» کریستوفر نولان که بازسازی جدیدی در ژانر ابرقهرمانی بود می‌گذرد. کریستین بِیل که نقش «بتمن» را در این مجموعه ایفا کرده، امیدوار است تا شرایط بازگشتش به دنیای دی سی مهیا شود.

بِیل سال ۲۰۱۲ در مصاحبه‌ای با سایت اسکرین رنت گفت:
«با کریستوفر نولان قرار گذاشتیم و گفتیم اگر خوش‌شانس باشیم، سه فیلم بیشتر نمی‌سازیم. فکر می‌کنم اگر طرحی باشد نولان با خودش فکر می‌کند که داستان جدیدی را تعریف کند و اگر هدفش تبدیل این داستان به فیلم باشد من هم همکاری خواهم کرد.»

سه‌گانه‌ی نولان با فیلم «بتمن آغاز می‌کند» در سال ۲۰۰۵ آغاز و با ۲ فیلم «شوالیه‌ی تاریکی» و «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» ادامه داشت. دو فیلم آخر این مجموعه بیش از یک میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی فروش داشت. در پایان بیل تایید کرد که در مورد ساخت قسمت چهارم این مجموعه تا این لحظه هیچ صحبتی نشده است.

او در این مورد می‌گوید: «هیچکس حتی در مورد این پروژه با من صحبت نکرده و هیچ اشاره‌ای هم به ساخت آن نشده است. گاهی اوقات مردم به من می‌گویند که ما شنیده‌ایم نقش بتمن به شما پیشنهاد شده و به بازی در آن نزدیک هستید. من این نقش را دوست دارم اما حقیقتی که در مورد این اخبار وجود دارد این است که تا به امروز هیچ صحبتی در مورد ادامه‌ی ساخت این مجموعه نشده است.»

سال ۲۰۱۹ هم کریستین بِیل در مصاحبه با «تورنتو سان» عنوان کرده بود اگر برای ساخت قسمت چهارم این مجموعه با او تماس بگیرند، بازی در نقش «بتمن» را نمی‌پذیرد چراکه قصد دارد سه‌گانه‌ی نولان رویایی باقی بماند و در بازی این شخصیت زیاده‌روی نکند. بعد از کریستین بِیل، فقط بن افلک و رابرت پتینسون لباس «بتمن» را به تن کردند.

ترجمه: پویا قادری
منبع: indiewire

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها