تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38595

ترانه به ترانه فیلم جدید ترنس مالیک که پیش از این با عنوان «بی‌وزن» (Weightless) معرفی شده بود، اکنون با عنوانی جدید از ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت. 

به گزارش سینماسینما، درام سینمایی «ترانه به ترانه» (Song to Song) به نویسندگی و کارگردانی مالیک روایتگر ماجرای دو ماجرای عشقی است که در صحنه موسیقی آستین تگزاس به یکدیگر ربط پیدا می‌کنند.

گروهی از مطرح‌ترین ستاره‌های حال حاضر سینما شامل کریستین بیل، ناتالی پورتمن، رایان گاسلینگ، مایکل فاسبندر، رونی مارا، کیت بلانشت و بنیسیو دل تورو، بازیگران فیلم جدید کارگردان ۷۳ ساله هستند. از «ترانه به ترانه» به عنوان دنباله‌ای بر درام عاشقانه و تجربی «به سوی شگفتی» (To the Wonder) ساخته ۲۰۱۲ مالیک یاد می‌شود که با بازی بن افلک، ریچل مک‌آدامز و خاویر باردم روی پرده رفت.

به گزارش «ایندی وایر»، کریستین بیل در این فیلم نقش یک فیلمنامه‌نویس ثروتمند در حال ترقی را بازی می‌کند. به نوعی می‌توان گفت «ترانه به ترانه» – با عنوان قبلی «بی‌وزن» – نخستین مراقبه مستقیم مالیک بر تلاش برای بقا در فضای خشن و بی‌رحم هالیوود است، آن‌هم در قالب هنرمندی منحصربه‌فرد و مستقل که باید خودش را برای دست و پنجه نرم کردن با باندهای مختلف، وکلا، مدیر برنامه‌ها، زنان، مواد مخدر و خیلی موارد دیگر آماده کند.

خط اصلی داستان فیلم با تمرکز بر صحنه موسیقی آستین تگزاس از آهنگسازها گرفته تا ترانه‌سرایان و خواننده‌هایش به تصویر کشیده شده است. به هر حال، مثل همیشه اکران فیلمی جدید از کارگردان «درخت زندگی» بی‌صبری هوادارانش را به دنبال دارد و باید دید فیلمساز نامزد اسکار، این‌بار با عرضه چه تصاویر و قاب‌هایی مخاطب را بر روی صندلی سینما شگفت‌زده خواهد کرد.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها