تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 179402

اولین تصویر از جانی دپ با گریمی متفاوت برای ایفای نقش «لویی پانزدهم» منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، جانی دپ در فرانسه است تا در فیلمی به کارگردانی مای‌وین لوبکسو در نقش لویی پانزدهم بازی کند و اکنون اولین تصویر از وی با گریم لویی پانزدهم منتشر شده است.

این فیلم رمانتیک تاریخی با عنوان «ژان دو باری» درباره روابط عاشقانه شاه فرانسه ساخته می‌شود.

این اولین نقشی است که دپ پس از شکایت و دادگاه وی علیه همسر سابقش امبر هرد ایفا می‌کند.

فیلمبرداری «ژان دو باری» از پایان ماه جولای در پاریس و در منطقه ایل دوفرانس شروع شد و بناهایی مانند کاخ ورسای نیز از دیگر لوکیشن‌های فیلم هستند.

مای‌وِین علاوه بر کارگردانی فیلمنامه فیلم را با همکاری تدی لوسی-مودست نوشته است و در نقش اصلی در برابر دپ بازی می‌کند.

داستان این فیلم درباره یک زن جوان از طبقه کارگر به نام ژان است که از هوش و جذابیت خود برای بالا رفتن در سلسله مراتب اجتماعی استفاده می‌کند. او در مسیر پادشاه قرار می‌گیرد که بی‌توجه به موقعیت خود، شیفته وی می‌شود. ژان هم بر خلاف همه اصول، در ورسای ساکن می‌شود و ورود او به کاخ موجب رسوایی بزرگ در دربار می‌شود.

بنجامین لاورن، پی‌یر ریچارد، ملویل پوپو، نوئمی لووفسکی، پاسکال گرگوری و ایندیا هیر دیگر بازیگران فیلم هستند.

در زندگی واقعی لویی پانزدهم ملقب به «محبوب» بود و در طول ۵۹ سال سلطنت که از بلندترین دوره‌های سلطنت بود، به فساد و هرزگی متهم شد و در نهایت به عنوان یک چهره نامحبوب سلطنتی از دنیا رفت.

«ژان دوباری» نخستین فیلم دپ پس از فیلم «میناماتا» ‌در سال ۲۰۲۰ است. وی سال ۲۰۲۰ به دلیل اتهام‌های همسر سابقش از فیلم «جانوران شگفت انگیز» که اسپین‌آف «هری پاتر» است کنار گذاشته شد و مدس میکلسون جایگزین وی در نقش دامبلدور شد.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها