تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 179342

اولیویا نیوتن جان، بازیگر فیلم «گریس» در ۷۳ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش سینماسینما، اولیویا نیوتن جان که با بازی در فیلم «گریس» شهرت جهانی یافته بود، دیروز دوشنبه از دنیا رفت.

فیلم «گریس» در سال ۱۹۷۸ با بازی نیوتن جان و جان تراولتا پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال شده بود.

جان استرلینگ، همسر اولیویا نیوتن جان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از درگذشت وی در مزرعه‌اش در جنوب کالیفرنیا در روز دوشنبه در کنار خانواده‌اش خبر داد.

هرچند علت درگذشت وی در این بیانیه ذکر نشده اما او از جوانی با سرطان در جنگ بود و این بیماری برای سومین بار سال ۲۰۱۷ در او ظاهر شد و تلاش او برای اطلاع‌رسانی درباره این بیماری بخش مهمی از زندگی وی را تشکیل داد و او کمک زیادی به تحقیقات پزشکی برای مقابله با سرطان کرد.

جان تراولتا، بازیگر سرشناس هالیوود که نقش مقابل نیوتن جان را در فیلم «گریس» بازی کرده بود بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و با ادای احترام به وی نوشت: اولیویای عزیزم، زندگی همه ما را خیلی بهتر کردی و تاثیرگذاری تو باورنکردنی بود.

اولیویا نیوتن جان که استرالیایی بود ۴۴ سال پیش با بازی در فیلم موزیکال «گریس» به شهرت جهانی رسید و با اجرای ترانه‌های این فیلم حدود ۶ ماه در راس چارت‌های موسیقی جای داشت.

وی ۵ دهه مشغول فعالیت‌های هنری بود و در کنار آن در زمینه امور خیریه هم فعالیت می‌کرد.

وی در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش که سال پیش انجام داد با مجری برنامه که خودش تجربه سرطان داشت، ابراز همدردی و اعلام کرد اکنون با متاستاز مرحله ۴ ناشی از بازگشت دوباره سرطان مقابله می‌کند.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها