تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 189040

برایان کرانستون در تجمع بازیگران هالیوود در نیویورک حضور یافت و در سخنرانی خود خطاب به مدیرعامل «دیزنی» گفت: اجازه نمی‌دهیم ربات‌ها را جایگزین ما کنی!

به گزارش سینماسینما، برایان کرانستون بازیگر، با حضور در تجمع اعتصابی در میدان تایم نیویورک به سخنرانی پرداخت.

در حالی که ده‌ها هزار بازیگر سینما و تلویزیون آمریکا از نیمه‌شب ۱۳ جولای دست به اعتصاب زدند و پس از ۶۳ سال، کار هالیوود را با پیوستن به نویسندگان اعتصابی متوقف کردند، برایان کرانستون در یکی از این تجمع‌های اعتصابی حاضر شد و سخنرانی آتشینی بیان کرد که دربرگیرنده پیامی خطاب به باب ایگر مدیرعامل دیزنی هم بود.

کرانستون گفت: ما پیامی برای آقای ایگر داریم. می‌دانم، قربان، که شما مسائل را از دریچه دیگری نگاه می‌کنید. ما از شما انتظار نداریم بفهمید ما کی هستیم، اما از شما می‌خواهیم صدای ما را بشنوید، و فراتر از آن، وقتی به شما می‌گوئیم شغل‌هایمان را به ربات‌ها نمی‌دهیم، به حرف‌های ما گوش کنید. نمی‌خواهیم حق کار و درآمد مناسب را از ما بگیرید. و در آخر و مهمتر از همه، نمی‌گذاریم شأن ما را بگیرید! ما تا آخر راه با هم متحد هستیم!

کرانستون در سخنان خود تاکید کرد که هم انجمن‌های صنفی و هم اتحاد تهیه‌کنندگان بر یک امر اتفاق نظر دارند: اینکه صنعت سرگرمی به طور تصاعدی تغییر کرده است.

او گفت: دیگر در جایگاه همان مدل کاری ۱۰ سال پیش نیستیم و با وجود اینکه آنها هم اعتراف می‌کنند که این حقیقتی در اقتصاد امروز است، با چنگ و دندان دارند با ما می‌جنگند تا به همان سیستم اقتصادی قدیمی بچسبیم! آنها می‌خواهند به عقب برگردیم. ما نمی‌توانیم و نخواهیم کرد.

کرانستون یکی از چهره‌های درجه یکی بود که در جمع صدها نفر از اعضای اعتصابی انجمن بازیگران حضور داشت و استیو بوشمی، وندل پیرس، کریستین اسلیتر، کریستین بارانسکی، استفان لانگ و تیتوس هم دیگر افرادی بودند که روی صحنه رفتند و سخنرانی کردند. مایکل شانون، بی دی وانگ، برندان فریزر، جسیکا چستین، مت بومر، کلویه گریس مورتز، و کوری استول هم در این گردهمایی به آن‌ها پیوستند.

بارانسکی در سخنانش گفت: تحت سیستم فئودالیسم شرکتی زندگی نخواهیم کرد و یادآور شد به عنوان نماینده بازیگران برنامه‌هایی مانند «همسر خوب» و «مبارزه خوب» آنجا حضور یافته است.

اسلاتر هم درباره اینکه چگونه پدرش، که از اعضای انجمن نویسندگان بود پس از سرطان که امکان کار کردن را از او گرفت، از حمایت اتحادیه برخوردار شد، حرف زد.

لیزا کولون زایاس بازیگر سریال «خرس» هم گفت از سال ۱۹۹۴ عضو اتحادیه بازیگران بوده و ۳۰ سال تلاش کرده تا سرانجام به اینجا برسد و ببیند دریافتی‌اش از پخش مجدد برنامه‌هایش به طور تصاعدی کاهش می‌یابد. او پرسید: پول من کجاست؟

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها