تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27400

شارمین کارشارمین کار که برای بازی در نقش لیسل وان تراپ در فیلم ˝اشک‌ها و لبخندها˝ (˝آوای موسیقی˝) شهرت داشت، از دنیا رفت.


به گزارش سینماسینما، خانواده شارمین کار اعلام کردند این بازیگر روز شنبه بر اثر عوارض یک شکل نادر از زوال عقل در وودلند هیلز درگذشت. او ۷۳ ساله بود.

کار متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۴۲ در شیکاگو بود. او ۲۱ ساله بود که در ۱۹۶۵ در فیلم برنده اسکار “اشک‌ها و لبخندها” (“آوای موسیقی”) با بازی جولی اندروز و کریستوفر پلامر در نقش لیسل وان تراپ، بزرگ‌ترین دختر وان تراپ ترانه محبوب ” Sixteen Going on Seventeen ” را خواند.

کار بعداً تنها در یک فیلم دیگر بازی کرد: “Evening Primrose” در ۱۹۶۶ که در آن مقابل آنتونی پرکینز ظاهر شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، او بعد از ترک حرفه سینما در کالیفرنیا یک شرکت طراحی به نام “طراحی شارمین کار” راه‌اندازی کرد که مایکل جکسون از مشتریان آن بود.

کار بعداً دو کتاب نوشت: “همیشه لیسل” (۲۰۰۰) که در آن از تجربه بازی در فیلم “اشک‌ها و لبخندها” نوشت و “نامه‌هایی به لیسل” (۲۰۰۱) که با الهام از هزاران نامه‌ای که با گذر سال‌ها از طرفداران دریافت کرده بود، نوشته شد.

آگاتی وان تراپ، شخصیت واقعی لیسل در ۲۰۱۰ در ۹۷ سالگی درگذشت. او عضو خانواده اتریشی وان تراپ بود که فیلم “اشک‌ها و لبخندها” از روی زندگی آن‌ها ساخته شد.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها