تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188863

با وجود اعتصاب، انجمن بازیگران به اعضای خود اجازه داد تا در حین اعتصاب در ۳۹ پروژه‌ای که توسط استودیوهای مستقل تهیه می‌شوند بازی کنند.

به گزارش سینماسینما، انجمن بازیگران آمریکا پس از تایید عدم ارتباط شماری از استودیوهای تولید با تهیه‌کنندگان و استودیوهای اتحاد تهیه‌کنندگان (AMPTP)، مجوز فیلمبرداری ۳۹ تولید مستقل را در طول اعتصاب صادر کرد.

روز سه شنبه، انجمن فهرستی از ۳۹ پروژه را منتشر کرد که ادامه کار بازیگران در آنها ممنوع نیست. برخی از این پروژه‌ها تکمیل شده‌اند اما بازیگران باید اجازه حضور در برنامه‌های تبلیغاتی آنها را دریافت می‌کردند.

۲ پروژه از A۲۴، کمپانی مستقلی که در حال تولید فیلم «مادر مری» با بازی آن هاتاوی و مایکلا کوئل و «مرگ تک شاخ» با بازی پل راد و جنا اورتگا که قرار است به زودی فیلمبرداری آن در مجارستان آغاز شود، هم می‌شود.

سخنگوی این کمپانی تاکید کرد A۲۴ بخشی از اتحاد تولیدکنندگان فیلم و تلویزیون نیست.

«رقبای امزیا کینگ» با بازی متیو مک کانهی، «خطر پرواز» با بازی مارک والبرگ به کارگردانی مل گیبسون، «خرگوش غبارآلود» با بازی مدس میکلسن و سیگورنی ویور، «عروس خشن» با بازی ربل ویلسون و «برگزیدگان» سریالی تلویزیونی درباره زندگی عیسی مسیح از دیگر پروژه‌هایی هستند که بازی در آنها بلامانع تشخیص داده شده‌اند.

انجمن بازیگران پیشتر اعلام کرده بود موافقت نامه‌هایی با عنوان «معافیت» را برای ادامه بازی در فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی مستقل تصویب خواهد کرد.

کمپانی‌هایی که شامل معافیت شده‌اند پذیرفته‌اند از آخرین پیشنهاد ارائه شده توسط انجمن بازیگران به اتحاد تولیدکنندگان پیروی کنند.

دانکن کرابتری-ایرلند، مدیر اجرایی انجمن بازیگران گفت نه تنها این امر به معنی شکستن اعتصاب نیست بلکه بازیگران تشویق می‌شوند تا در چنین پروژه‌هایی شرکت کنند و این امر به معنی تضعیف ادعای اتحادیه مبنی بر غیرواقعی بودن خواست‌های انجمن است.

اولین اعتصاب بازیگران سینمایی و تلویزیونی آمریکا علیه تولیدکنندگان در ۴۳ سال اخیر از روز پنجشنبه آغاز شد. درخواست‌های اصلی انجمن شامل هوش مصنوعی، مشترک شدن در درآمد حاصل از پخش استریم و افزایش اساسی دستمزدها برای همگام شدن با تورم است.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها