تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 189062

آکادمی تلویزیون و شبکه فاکس تاریخ برگزاری مراسم اهدای جوایز امی را به تعویق می‌اندازند، زیرا ۲ انجمن صنفی نویسندگان و بازیگران در اعتراض به استودیوها به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

به گزارش سینماسینما، به طور رسمی اعلام شد مراسم جوایز امی ۲۰۲۳ در تاریخ معمول خود در سپتامبر برگزار نمی‌شود زیرا بازیگران و نویسندگان در اعتصاب هستند.

هفتاد و پنجمین دوره جوایز سالانه امی قرار بود ۱۸ سپتامبر از شبکه فاکس پخش شود اما منابع نزدیک به برنامه تایید می‌کنند هنوز تاریخ و ماه دیگری در نظر گرفته نشده است. باید گفت تا زمانی که انجمن بازیگران و نویسندگان آمریکا با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون به توافق نرسند، این مراسم برگزار نمی‌شود؛ اما گفته می‌شود آکادمی تلویزیون و شبکه فاکس که پخش مراسم سال ۲۰۲۳ را برعهده دارد در حال مذاکره هستند که زمانی برای برگزاری برنامه انتخاب کنند.

اگر آکادمی تلویزیون و فاکس به تاریخ ۱۸ سپتامبر پایبند می‌ماندند، تقریباً باید در مراسمی خالی از برندگان برنامه را اجرا می‌کردند زیرا ۱۶ جایزه از ۲۵ جایزه امی ۲۰۲۲ به بازیگران یا نویسندگان اهدا شده بود.

قوانین اعتصاب انجمن بازیگران از اعضای خود خواسته است برای برنامه‌هایی که توسط استودیوها ساخته شده فعالیت تبلیغاتی نداشته باشند و برنامه اهدای جوایز هم شامل آن می‌شود. از سوی دیگر نویسندگان خالق مطالبی هستند که میزبان و مجریان مراسم که تقریباً به طور قطع از اعضای انجمن بازیگران هستند، بیان می‌کنند.

این تعویق جوایز امی برای نخستین بار در بیش از ۲ دهه رخ می‌دهد. آکادمی تلویزیون و شبکه CBS مراسم سال ۲۰۰۱ را در پی حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر عقب انداختند و مراسم اوایل نوامبر همان سال پخش شد.

در همین حال مرحله دوم رای گیری برای تعیین برندگان جوایز امی طبق برنامه‌ریزی اولیه پیش می‌رود و اعضای آکادمی تلویزیون از ۱۷ آگوست به نامزدهای منتخب خود رأی خواهند داد.

هنوز قطعی نیست که آیا جوایز امی ۲۰۲۳ واقعاً سال ۲۰۲۳ اهدا شود یا خیر.

منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها