تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30074

بن افلکبن افلک با شروع اکران جدیدترین فیلم خود از جمعه گذشته، رکورددار گیشه امریکای شمالی شد.

به گزارش سینماسینما، اکشن- تریلر «حسابدار» (The Accountant) به عنوان جدیدترین محصول استودیوی «برادران وارنر» در ۳۲۲۲ سالن سینما به نمایش درآمده و در دو روز گذشته (جمعه و شنبه) بیش از ۲۵ میلیون دلار فروخته است. این در حالی است که اکران همزمان فیلم علمی-تخیلی «مکس استیل» در ۲۰۳۴ سالن سینما در امریکای شمالی و فروش کم‌تر از دو میلیون دلار تا اینجا با شکست روبه‌رو شده است.

به گزارش «ورایتی»، فیلم استندآپ کمدی «کوین هارت: حالا که چی؟» نیز از جمله تولیداتی است که از جمعه گذشته (۱۴ اکتبر) روی پرده رفته و بعد از «حسابدار» با بیش‌ترین میزان استقبال از سوی سینماروهای امریکا روبه‌رو شده است. این فیلم ۹۶ دقیقه‌ای با نقش‌آفرینی کوین هارت کمدین معروف امریکایی در ۲۵۶۸ سالن سینما به نمایش درآمده و در دو روز نخست اکران خود بیش از ۱۲ میلیون دلار فروخته است.

فیلم جدید افلک در حالی به چنین نتیجه درخشانی دست یافته که پیش‌بینی می‌شد در سه روز نخست افتتاحیه خود، حداکثر بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون دلار بفروشد. «حسابدار» به کارگردانی گوین اوکانر (سازنده فیلم‌های «خلسه دلپذیر» و «مبارز») با بودجه‌ای متوسط (۴۰ میلیون دلار) جلوی دوربین رفته است.

داستان فیلم درباره حسابداری به ظاهر آرام و سربه‌راه است که در شهری کوچک زندگی می‌کند اما در حقیقت در استخدام تبهکارانی بسیار خطرناک است. آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جان برنتال، جفری تمبور و جان لیثگو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها