تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193744

پس از اینکه فیلم «تاپ گان: ماوریک» به پرفروش‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای تام کروز تبدیل شد، سومین قسمت از این فیلم نیز در دست ساخت است.

به گزارش سینماسینما، «ارن کروگر» یکی از نویسندگان فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» به صور رسمی در حال کار بر روی فیلمنامه‌ای برای قسمت جدید از این فیلم است که قصد دارد با حضور مجدد تام کروز در کنار «مایلز تلر» و »گلن پاول» بسازد.

هنوز هیچ کارگردانی برای قسمت سوم فیلم «تاپ گان» تایید نشده است اما «جوزف کوشینسکی» کارگردان فیلم «تاپ گان: ماوریک» احتمالا در قسمت جدید به عنوان تهیه‌کننده پروژه حاضر خواهد بود.

فیلم «تاپ گان: ماوریک» با حضور تام کروز در نقش خلبان نیروی دریایی پیت (ماوریک) میچل، دنباله‌ای دیرهنگام برای قسمت اصلی فیلم «تاپ گان» در سال ۱۹۸۶ بود.

به گزارش گاردین، «تاپ گان: ماوریک» با فروش بیش از ۱.۴۹ میلیارد دلار در سرتاسر جهان پرفروش‌ترین فیلم دوران فعالیت تام کروز نام گرفت و از فیلم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» در سال ۲۰۱۸ پیشی گرفت که فروش ۷۹۱ میلیون دلاری را در گیشه جهانی رقم زده بود.

کمپانی برادران وارنر به تازگی اعلام کرده که قراردادی غیرانحصاری با تام کروز امضا کرده‌اند تا به طور مشترک فیلم‌های سینمایی اصلی و فرانچایز را توسعه دهند و تولید کنند. با این حال، فیلم‌های «تاپ گان» متعلق به استودیوی رقیب یعنی پارامونت پیکچرز است و قسمت جدید آن نیز احتمالا فیلم بعدی کروز خواهد بود.

پارامونت پیکچرز همچنین دارای حق انحصاری سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» است که قسمت هشتم آن به دلیل همه‌گیری کووید به تعویق افتاد.

فیلم «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ قسمت دوم» به کارگردانی کریستوفر مک کواری در ماه می ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

قسمت قبلی این سری فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ قسمت اول» را هم مک کواری کارگردانی کرد که درست قبل از دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» در سینماها به نمایش درآمد. علیرغم نقدهای مثبت، این فیلم با ۵۶۷ میلیون دلار در سطح جهانی کمتر از انتظارات فروخت. قسمت جدید و هشتم این فیلم قرار است با یک عنوان جدید راهی سینماها شود و داستان آن نیز دنباله وقایع «روزشمار مرگ قسمت اول» خواهد بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها