تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57696

ریچارد هموندمجری پیشین برنامه «تخت گاز» پس از تصادفی شدید در صحنه فیلمبرداری «گرند تور» در سوییس به بیمارستان منتقل و بستری شد.

به گزارش سینماسینما، ریچارد هاموند مجری ۴۷ ساله و سرشناس برنامه «گرند تور» در حال رانندگی با سرعت بالا با یک ماشین الکتریکی دچار حادثه شد. ماشین هاموند پس از تصادف آتش گرفت اما پیش از آن مجری پیشین «تخت گاز» را از ماشین بیرون کشیده بودند.

جرمی کلارکسون دیگر مجری برنامه «گرند تور» در توییتر نوشت: «این تصادف بزرگترین و هولناک‌ترین تصادفی بود که در عمرم دیده‌ام. خوشبختانه ریچارد تقریبا سالم است.»
براساس بیانیه منتشر شده از سوی گروه سازنده «گرند تور»، ریچارد هاموند در حال رانندگی با خودروی الکتریکی ریماک کانسپت وان تصادف کرده است.

در این بیانیه آمده است: «هنگام تصادف تنها هاموند در ماشین بود و شخص دیگری در این تصادف دچار حادثه نشد. هنوز دلیل تصادف مشخص نیست و در حال تحقیق در این باره هستیم.»

۱۷-۶-۱۱-۱۰۱۸۳۰_۹۶۴۳۳۲۷۴_hammondcrash

مجری پیشین «تخت گاز» با این دست حادثه‌ها بیگانه نیست. او ۱۱ سال پیش از این در برنامه «تخت گاز» هنگام راندن خودروی ومپایر؛ که موتور جت دارد، تصادف کرد و تا مرز مرگ پیش رفت. او پس از آن حادثه دو هفته در کما بود.

چندی پیش در ماه مارس نیز ریچارد هاموند اعلام کرد که در جریان ضبط برنامه «گرند تور»‌ در موزامبیک چندین بار از موتورسیکلت افتاده اما آسیب چندانی ندیده است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها