تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88414
مت لوبلانک بازیگر سرشناس آمریکایی از برنامه «تخت گاز» جدا خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که لوبلانک در پایان فصل بعد، از برنامه «تخت گاز» جدا خواهد شد. لوبلانک نیز این خبر را تایید و با تشکر از عوامل برنامه «تخت گاز» دلیل این جدایی را گذراندن زمانی بیشتر با خانواده و رفقایش عنوان کرد.

بازیگر سریال «فرندز» در این باره گفت: «تجربه حضور در «تخت گاز»‌ بسیار مسرت‌بخش بود. من از کار کردن با تمام گروه لذت بردم. در عین حال  ساخت این برنامه مستلزم سفرهای بلند بود که مرا از خانواده و دوستان دور می‌کرد و من بیش از این توان این کار را ندارم. متاسفانه به همین دلیل قادر به ادامه همکاری با «تخت گاز» نیستم. تا همیشه هوادار «تخت گاز» می‌مانم و برای گروه سازنده آرزوی موفقیت می‌کنم.»

کریس اوانز و مت لوبلانک اجرای فصل ۲۳ برنامه محبوب «تخت گاز» را پس از خروج جرمی کلارکسون از این برنامه به عهده گرفتند. کلارکسون به دلیل برخورد فیزیکی با یکی از تهیه‌کنندگان از این برنامه کنار گذاشته شده بود. برنامه «تخت گاز» که با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند به موفقیت رسیده بود پس از خروج آن‌ها در فصل ۲۳ با افت مخاطب و انتقادات فراوان روبه‌رو شد.

پاتریک هالند از مدیران بی‌بی‌سی درباره خروج لوبلانک از «تخت گاز» گفت: «لوبلانک با شور و اشتیاق پا به این برنامه گذاشت و توانایی خارق‌العاده خود را به نمایش گذاشت. فصل بعد «تخت گاز» که آخرین فصل حضور لوبلانک است بسیار ویژه خواهد بود و از سال ۲۰۱۹ مجری جدیدی به برنامه می‌پیوندد.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها