تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 156411

جان سیناجان سینا، بازیگر فیلم جدید «سریع و خشن» بعد از استفاده از واژه کشور برای تایوان، از چینی‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جان سینا بعد از آنکه در یک مصاحبه تبلیغاتی از تایوان به عنوان یک کشور یاد کرد، مجبور به عذرخواهی از چینی‌ها شد.

طبق گزارش CNN، این بازیگر در مصاحبه با یک شبکه تایوانی گفته بود که تایوان، اولین کشوری است که مخاطبان آن می‌توانند «سریع و خشن ۹» را تماشا کنند.

روز گذشته، جان سینا بابت این موضوع در پلتفرم چینی ویبو عذرخواهی کرد. به گزارش بلومبرگ، این بازیگر به مخاطبان گفته است: من اشتباهی مرتکب شده ام. اکنون باید بگویم که من برای چین و مردم چین احترام زیادی قائل هستم و از این اشتباهم متاسفم.

البته این صحبت‌های او از سوی کاربران توییتر مورد انتقاد قرار گرفت. یک کاربر در این باره نوشته است: همان بار اول حرف درست را گفتی. تایوان یک کشور است و نیازی به عذرخواهی نیست.

باید دید صحبت‌های این بازیگر در مورد تایوان، منجر به بایکوت شدن فیلم «سریع وخشن ۹» و یا لغو اکران آن از سوی مسئولان چینی خواهد شد یا نه. در ماه‌های اخیر، چند فیلم سینمایی به دلایل مختلف از سینمای چین پایین کشیده شدند؛ از جمله فیلم سینمایی «شکارچی هیولا». اکران فیلم برنده اسکار «عشایر» هم به دلیل اظهارات کارگردانش در ابهام قرار دارد.

کشور چین، سال گذشته با سبقت از ایالات متحده، به بزرگترین بازار سینمایی جهان تبدیل شد. انتظار می‌رود وضعیت این بازار با توجه به اینکه استودیوها در تلاش هستند فیلم‌های بیشتری را در سینما‌ها اکران کنند، در آینده بهتر خواهد شد. فیلم «سریع و خشن ۹» در گیشه پایان هفته چین ۱۳۷ میلیون دلار فروخت، و ۸۳ درصد از فروش گیشه این کشور را در هفته اخیر به خود اختصاص داد.

انتظار می‌رود این فیلم سینمایی تا روز نهایی اکرانش در چین به فروشی ۲۳۲ میلیون دلاری برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها