تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24144

رابرت دنیرورابرت دنیرو گفت: دونالد ترامپ به شخصیت اصلی فیلم «راننده تاکسی» «تراویس بیکل» که دارای اختلال روانی بود شبیه است.

به گزارش سینماسینما، رابرت دنیرو هنرپیشه سرشناس هالیوودی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا را با شخصیت «تراویس بیکل» که در فیلم «راننده تاکسی» دارای اختلالات شدید روانی بود مقایسه کرد.

وی دیروز در جشنواره فیلم سارایه‌وو در جلسه پرسش و پاسخ اظهار داشت که دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری ایالات متحده همچون کارکتر اصلی فیلم راننده تاکسی که خود وی نقش آن را ایفا کرده دارای اختلالات روانی است و ترامپ در جایی قرار دارد که نباید باشد”.

وی در ادامه گفت:”دونالد ترامپ به شخصیت اصلی فیلم «راننده تاکسی» «تراویس بیکل» که دارای اختلال روانی بود شبیه است.”خدا به ما رحم کند”!

دنیرو در ادامه صحبت‌هایش در مورد ترامپ گفت:”در آخر فیلم راننده تاکسی «بیکل» به شغل رانندگی‌اش بازگشت”.

رابرت دنیرو روز جمعه بیست و دومین جشنواره فیلم سارایه‌وو را با توضیحاتی در مورد فیلم «راننده تاکسی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» افتتاح کرد. وی همچنین جایزه «یک عمر دستاورد هنری» این جشنواره را دریافت کرد.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۲۶, مرداد, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ

    دنیرو بیجا کرد!… وقتی بازیگرها پا برهنه وسط دعواهای سیاسی می دوند مثل دلقک خودشان را سبک می کنند. دیوانه بازیها و حرافی های ترامپ دلیل و برهانی بر صداقت و عقلانیت مخالفانش نیست. ابررسانه ها با مترسکی به نام ترامپ در حال قالب کردن هیلاری به مردم آمریکا هستند… من عصبانی نیستم! 😉

نظر شما


آخرین ها