تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58031

واندر ویل، کیت وینسلتفیلم جدید وودی آلن از اواخر ماه دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد. به این ترتیب وودی آلن یکی از مدعیان اسکار سال آینده خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، فیلم «واندر ویل» به کارگردانی وودی آلن از اول دسامبر (۱۰ آذر) به صورت محدود در آمریکا اکران خواهد شد. داستان این فیلم درام حدود ۷۰ سال پیش از این در شهر نیویورک و یک شهربازی معروف روی می‌دهد.

اکران فیلم تازه وودی آلن با اکران فیلم «هنرمند فاجعه» به کارگردانی جیمز فرانکو همزمان است. هنگام اکران این دو فیلم گیشه سینمای آمریکا چندان شلوغ نیست و فضا برای دیده شدن آن‌ها باز است.
یک هفته پیش از اکران «واندر ویل» اثر انیمیشنی کمپانی دیزنی با عنوان «کو کو» اکران می‌شود و یک هفته پس از اکران آن فیلم «شکل آب» اثر تازه گیرمو دل‌تورو به سینما عرضه خواهد شد.

کار اکران فیلم تازه وودی آلن در آمریکا را کمپانی آمازون برعهده دارد. کمپانی آمازون و وودی آلن پیش از این در فیلم «کافه سوسایتی» همکاری کرده‌اند. فروش جهانی «کافه سوسایتی» در نهایت به ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

جیم بلوشی، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت بازیگران فیلم جدید وودی آلن هستند. کیت وینسلت که قرار بود سال ۲۰۰۵ در فیلم «امتیاز نهایی»‌ به کارگردانی وودی آلن نقش اصلی را بازی کند در فیلم «واندر ویل» نخستین همکاری خود را با کارگردان «آنی هال» تجربه کرد.

اکران در ماه دسامبر فیلم «واندر ویل» را واجد شرایط رقابت برای جایزه اسکار می‌کند. آلن از کارگردانان محبوب رای‌دهندگان جایزه اسکار است. او سه بار برای فیلم‌های «هانا و خواهرانش»، «آنی هال» و «نیمه شب در پاریس» جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد و یک بار برای فیلم «آنی هال» اسکار بهترین کارگردان را گرفت.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها