تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 193981

الیور استون از اظهار نظر درباره فیلم «باربی» پیش از تماشای آن عذرخواهی و برای این فیلم در جوایز اسکار آرزو موفقیت کرد.

به گزارش سینماسینما، الیور استون به خاطر انتقادش از فیلم پرفروش «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ به عنوان اثری «مزخرف» و بخشی از روند کودکانه‌سازی هالیوود عذرخواهی کرد و گفت که اکنون از این فیلم به خاطر اصالت و مضامینش تمجید می‌کند.

استون در مصاحبه‌ای باروزنامه « City AM» در ژوئن ۲۰۲۳ و کمی قبل از اکران فیلم «باربی» گفته بود: «رایان گاسلینگ وقت خود را تلف می‌کند، اگر این کار را برای پول انجام می‌دهد. او باید فیلم های جدی‌تری بازی‌ کند، نباید بخشی از این کودکانه شدن هالیوود باشد.»

با این حال استون در پستی در صفحه توئیتر خود گفت که «در آن زمان فیلم «باربی» را ندیده بود و در مورد این پروژه فراتر از عنوان آن اطلاعات کمی داشت».

او ادامه داد: من در ماه جولای توانستم باربی را در یک سالن سینما ببینم و از این فیلم به خاطر اصالت و مضامینش قدردانی کردم. به نظرم رویکرد فیلمسازان با آنچه انتظار داشتم متفاوت بود. عذرخواهی می‌کنم که ناآگاهانه صحبت کردم. موفقیت این فیلم در گیشه روحیه کسب و کار سینما را بسیار تقویت کرد که مورد استقبال قرار گرفت. برای گرتا گرویگ و کل تیم «باربی» در اسکار آرزوی موفقیت می‌کنم».

فیلم «باربی» در جوایز اسکار ۲۰۲۴ در ۸ شاخه از جمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه است.

الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ضدجنگ است که به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی که درباره جنگ ویتنام ساخته به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها