تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 191420

«تایلر کریستوفر» بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» در ۵۰ سالگی درگذشت.

به گزارش سینماسینما، «تایلر کریستوفر» که برای بازی در نقش نیکلاس کاسادین در سریال «بیمارستان عمومی» شهرت داشت، به دنبال یک حادثه قلبی در آپارتمانش در سن دیگو در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

«تایلر» مدافع سلامت روان و درمان مصرف مواد بود و آشکارا در مورد مبارزه خود با افسردگی دوقطبی و اعتیاد به الکل صحبت می‌کرد.

او از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۶ نقش نیکولاس کاسادین را در سریال پزشکی «بیمارستان عمومی» نقش آفرینی می کرد و در سال ۲۰۱۶ در نهایت برنده جایزه امی برای بازی در این نقش شد، در حالی که پیش از آن چهار بارنامزدی دریافت این جایزه شده بود.

«کریستوفر» همچنین بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ در سریال «روزهای زندگی ما» بازی کرد و برای بازی در نقش «استفان دی‌مرا» نامزد دریافت جایزه امی برای بازی در نقش اول مرد سریال درام شد.

او در کنار سریال‌های «بیمارستان عمومی» و «روزهای زندگی ما»، در سریال درام خانوادگی «بازی دروغ» و همچنین سریال‌هایی مانند «منطقه گرگ و میش»، «CSI: بررسی صحنه جنایت»، «خانواده»، «جذاب»، «فرشته» و «تظاهر» به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شد.

از جمله فیلم‌های سینمایی با بازی «تایلر کریستوفر» نیز می‌توان به «فریاد زدن اسرار»، «خارج از سیاهی»، «مکس وینسلو و خانه اسرار» و «آنسوی نورها» اشاره کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

 

آخرین ها