تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 164823

بازیگر سریال پرمخاطب «بیمارستان عمومی» یا «جنرال هاسپیتال» تایید کرد که به دلیل خودداری از زدن واکسن از سریال اخراج شده است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، استیو برتون بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» دیروز در اینستاگرام تایید کرد که چون از زدن واکسن کرونا خودداری کرده از سریال پرمخاطب ای‌بی‌سی کنار گذاشته شد.

وی نوشت: می‌خواستم این خبر را از خودم بشنوید. متاسفانه مسئولان سریال «بیمارستان عمومی» مرا کنار گذاشتند زیرا باید دستور واکسینه بودن گروه را مراعات می‌کردم. من از نظر پزشکی و مذهبی معافیت ارایه کردم اما هر دو رد شد. اما یک نوع بحث آزادی شخصی برای من هم وجود داشت.

برتون که از سال ۱۹۹۱ در این سریال در نقش جیسون مورگان بازی کرده بود، از هوادارانش تشکر کرد و گفت: شاید روزی این مشکلات برطرف شود و بتوانم به کار برگردم و کارم به عنوان جیسون مورگان را به پایان برسانم. برایم موجب افتخار خواهد بود.

دستور زدن واکسن برای همه شاغلان در رده اول سریال «بیمارستان عمومی» که شامل بازیگران و افرادی که در صحنه فیلمبرداری وقتی بازیگران ماسک نزده‌اند حضور دارند، از اول نوامبر اجرایی شد.

اینگو ریدمیچر که در اینستاگرام بشدت علیه زدن واکسن تبلیغ می‌کند و اطلاعات غلط در این باره می‌دهد نیز از این سریال کنار گذاشته شد و آخرین قسمتی که وی در آن حضور داشت، دوشنبه روی آنتن رفت.

کنار گذاشتن برتون هفته‌ها در میان هواداران «بیمارستان عمومی» مطرح بود. تست کرونای وی در اواسط آگوست مثبت شده بود و وی گفته بود در محل کار در معرض ابتلا قرار گرفته است. در همان مقطع بود که توجه به پروتکل‌های کووید در برنامه‌های تلویزیونی بیش از بیش مطرح و منجر به صدور به کارگیری نیروهای واکسن زده برای این سریال شد.

از ۴ سریال درام روزانه که در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا باقی مانده‌اند «بیمارستان عمومی» تنها سریالی است که دستور واکسینه بودن اعضا را صادر کرده است. «روزهای زندگی ما» از شبکه ان‌بی‌سی و «جوانان و بی‌قرارها» و «جسور و زیبا» از شبکه سی‌بی‌اس همچنان تنها بر مبنای انجام تست کووید، فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر دستورهای توصیه شده به کار تولید ادامه می‌دهند.

در اپیزودی که روز جمعه از «بیمارستان عمومی» پخش شد تونلی روی جیسون فرو ریخت که در هواداران احتمال اخراج وی را تشدید کرده بود. اگر روزی دنیا از کووید خلاص شود، شاید شخصیت جیسون هم بتواند از زیر آوار تونل زنده بیرون بیاید زیرا برگرداندن شخصیت‌های مرده در چنین سریال‌هایی امری عادی است و در گذشته نقش جیسون را بازیگران دیگری اجرا کردند تا برتون بتواند در پروژه‌های دیگر بازی کند.

نخستین اپیزود سریال «بیمارستان عمومی» آوریل ۱۹۶۳ پخش شد و تاکنون با تغییر شخصیت‌ها ادامه داشته است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها