تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 151321

شهاب حسینیشهاب حسینی درباره حواشی ماجرای واکسن زدنش در آمریکا و فعالیت‌های اخیر هنری‌اش، سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، علی پاکزاد (خبرنگار)  گپ و گفتی با  شهاب حسینی داشت و او در این‌باره نوشت:

«این روزها ماجرای ماسک زدن و واکسن زدن شهاب حسینی در آن سوی دنیا، موضوعی شد برای اینکه برخی به آن بپردازند و ساده از کنارش عبور نکنند. هر چند آنقدر در جامعه موضوعات مهم وجود دارد که پرداختن به این حاشیه‌ها  حوصله می‌خواهد و انگیزه!

برای همین هم با شهاب حسینی تماس گرفتم تا ببینم تا چه حد این موضوع برای خودش جدیت داشته است؟ شهاب حسینی در پاسخ به سوالم در خصوص ماسکی که بصورت داشته است می گوید: از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل ترها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

از شهاب حسینی ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدم. او گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان  که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می‌شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. کل ماجرا همین بود. اتفافی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد .

حسینی می‌گوید که آرزوی قلبی‌اش این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانش در ایران بوجود بیاید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند. مخصوصا حالا که وعده داده شده در چند ماهه آینده شرایط واکسیناسیون عمومی در کشور بوجود بیاید و او امیدوار است که این وعده تحقق یابد.

از او در مورد پروژه‌ای که اکنون در دست دارد، سئوال  می کنم. حسینی می گوید که فیلم دومش را در آمریکا ساخته است.

می دانستم او پیش از این بعنوان اولین کارگردانی اش در آمریکا فیلم The writer is dead را بر اساس نمایشنامه «نویسنده مرده است» اثر «آرش عباسی» با حضور دو بازیگر آمریکایی ساخته بود.

حالا شهاب حسینی می‌گوید که این روزها مشغول ساخت فیلم «Final Act» با بازیگری  سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی  و دو کودک ایرانی و آمریکایی بوده است.»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها