تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 159032

فیلمبرداری پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت» یکی از چند موردی است که در بریتانیا به دلیل تست مثبت عوامل تولید متوقف شده است.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، با توجه به مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل تولید پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت»، فیلمبرداری این سریال برای اچ‌بی‌او در بریتانیا متوقف شد.

در حالی که تست کرونا در هنگام کار برای تولید برنامه‌های تلویزیونی یا سینمایی به صورت مداوم انجام می‌شود، مثبت شدن تست یکی از عوامل تولید این سریال در بخش بازیگران، موجب شد تا وی در قرنطینه قرار بگیرد. قرار شده تولید این سریال پس از توقفی دو روزه از سر گرفته شود.

طبق برنامه ریزی‌ها این سریال باید در ۱۰ قسمت در سال ۲۰۲۲ روی آنتن برود.

این سومین باری است که در چند روز اخیر کرونا مانع ادامه کار فیلمبرداری‌ها در بریتانیا می‌شود. فیلمبرداری «بریجرتون» نتفلیکس پس از تست مثبت یکی از عوامل یک بار متوقف شد و دوباره از سر گرفته شد و بار دیگر به دلیل تست مثبت یکی از اعضای گروه تولید متوقف شد. در حالی که تولید «ماتیلدا» هم متوقف شده، ریورساید استودیوز لندن هم بازسازی نمایشی از ترنس راتیگان با بازی کنت برانا را متوقف کرد.

همه این توقف‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بریتانیا از نیمه شب دیشب محدودیت‌های کرونایی را متوقف کرده ولی از مردم خواسته است تا به صورت فردی ملاحظات بهداشتی را رعایت کنند.

با این حال روز یکشنبه انگلیس با ثبت بیش از ۴۸ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا با افزایش ۴۳ درصدی در طول یک هفته روبه‌رو شده است و شمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها هم بیش از ۳۹ درصد افزایش یافته است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها