تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116947

فهرست نامزدهای هفتادو یکمین دوره جوایز تلویزیونی امی با نامزدی آخرین فصل از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» در ۳۲ شاخه و ثبت یک رکورد تازه اعلام شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، آخرین فصل از سریال «بازی تاج و تخت» محصول کمپانی «HBO» با کسب نامزدی در ۳۲ شاخه از هفتاد و یکمین دوره از جوایز تلویزیونی امی، رکورد نامزدهای کسب شده توسط یک سریال تلویزیونی در یک سال را به نام خود ثبت کرد.

«بازی تاج و تخت» علاوه بر نامزدی در شاخه بهترین سریال درام که پیش از آن چهار بار برنده آن شده در شاخه‌های بازیگری نیز برای نقش‌آفرینی «کیت هارینگتون»، «امیلیا کلارک»، «پیتر دینکلج»، «نیکلای کاستر والدو»، «آلفی آلن»، «لنا هیدی»، میزی ویلیامز»، «سوفی ترنر»، جیوندلین کریستی» و «گارسیا ون هوتن» نامزد کسب جایزه شد.

پس از سریال «بازی تاج و تخت» که با نامزدی در ۳۲ شاخه پیشتاز نامزدهای این جوایز است، سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» محصول آمازون با ۲۰ نامزدی و سریال معروف «چرنوبیل» دیگر محصول «HBO» با ۱۹ نامزدی، پیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص دادند.

محصولات شبکه «HBO» در جوایز امی ۲۰۱۹ در مجموع در ۱۳۷ شاخه نامزد کسب جایزه شدند تا این کمپانی رکورد قبلی خود را در سال ۲۰۱۵ با ۱۲۶ نامزدی بهبود ببخشد. محصولات کمپانی نتفلیکس نیز در جوایز امی امسال در ۱۱۷ شاخه شانس کسب جایزه دارند و محصولات «NBC» و آمازون نیز به ترتیب در ۵۷ و ۴۷ شاخه نامزد شده‌اند.

در شاخه بهترین سریال درام «بهتره به سول زنگ بزنی»، «بادیگارد»، «کشتن ایو»، «اوزارک»، «پوز»، «جانشینی» و «این ما هستیم» در کنار «بازی تاج وتخت» برای کسب جایزه رقابت می‌کنند و در شاخه بهترین سریال کمدی نیز «باری»، «وپ»، «جای خوب» و «عروسک روسی» در کنار «خانم میزل شگفت‌انگیز» مهم‌ترین نامزدها هستند.

سریال «چرنوبیل» نیز در شاخه بهترین مینی سریال‌ها باید برای کسب جایزه به «فرار از دانمورا»، «چیزهای تیز»، «چرا آنها ما را می‌بینند» و «فاس / ‏‬وردون» رقابت کند.

مراسم معرفی برندگان و اعطای جوایز هفتاد و یکمین دوره جوایز امی موسوم به اسکار تلویزیونی روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها