تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7716

تام هنکسشرکت برادران وارنر فیلم «سولی» با بازی تام هنکس را سپتامبر سال آینده روانه سینماها می‌کند.

به گزارش «سینماسینما»، «سولی» (Sully) تولید شرکت برادران وارنر ۹ سپتامبر ۲۰۱۶ اکران می‌شود.

به گزارش ورایتی، «سولی» به کارگردانی کلینت ایستوود از روی داستانی واقعی ساخته شده است. تام هنکس در این فیلم نقش چسلی «سولی» سولنبرگر خلبان آمریکایی را بازی می‌کند.

سولنبرگر ۱۵ ژانویه ۲۰۰۹ با یک هواپیما حامل ۱۵۵ مسافر موفق به فرود اضطراری روی رودخانه هادسن در نیویورک شد. هر دو موتور هواپیمای او کمی پس از بلند شدن از زمین بر اثر برخورد با پرنده‌ها از کار افتاده بود.

«سولی» از روی کتاب «بیشترین وظیفه» نوشته سولنبرگر و جفری زاسلو ساخته شده. این کتاب نگاه نزدیک به مردی دارد که پس از نجات مسافران هواپیما به یک قهرمان ملی تبدیل شد. فیلمنامه را تاد کومارنیکی نوشته است.

فرانک مارشال تهیه‌کننده حقوق ساخت کتاب را در ۲۰۱۰ خرید و از آن زمان روی آن کار می‌کرد.

آرون اکهارت، لورا لینی، هولت مکالانی، جیمی شریدان و جری فرارا دیگر بازیگران «سولی» هستند. فیلمبرداری سپتامبر پیش در نیویورک شروع شد.

ایستوود همیشه مجذوب داستان‌هایی چون «تک‌تیرانداز آمریکایی»، «جی. ادگار» و «بچه اشتباهی» بوده است که از روی زندگی افراد ساخته می‌شود و «سولی» در همین ژانر است. هنکس مانند ایستوود به کار در چنین پروژه‌هایی علاقه‌مند است، ازجمله «کاپیتان فیلیپس»، جیم لاول در «آپولو ۱۳» و این اواخر والت دیزنی در «نجات آقای بنکس».

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها