تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 173414

مارک والبرگ می‌گوید با الهام از تلاش پیشین مل گیبسون، فیلمی را ساخت که از دلش برآمده بود.

به گزارش سینماسینما، مارک والبرگ بازیگر سرشناس آمریکایی با صرف میلیون‌ها دلار از دارایی شخصی‌اش فیلم «پدر استو» را ساخت.

این فیلم جدید روایتگر داستانی واقعی از زندگی استوارت لانگ است که به عنوان بوکسوری آماتور فعالیت می‌کرد و در نهایت راه کلیسا را در پیش گرفت و کشیش شد.

والبرگ که در این فیلم در کنار مل گیبسون نقش‌آفرینی هم کرده گفت این فیلم چیزی بیش از یک پروژه بازیگری برایش بوده و میلیون‌ها دلار از دارایی شخصی‌اش را صرف ساخته شدن این فیلم کرده است.

وی گفت به نوعی تلاشی که مل گیبسون برای ساخته شدن «مصایب مسیح» کرد و با صرف ۳۰ میلیون دلار از پول خودش آن فیلم را ساخت موجب شد تا وقتی تهیه‌کننده‌ای نیافت خودش پا پیش بگذارد و فیلمی را که برایش ارزش داشت بسازد.

والبرگ گفته است همیشه خواسته روی خودش حساب کند و تلاش کرد و فیلمنامه را به دست چند نفر رساند تا شاید بخواهند آن را بسازند، اما آنها پا پیش نگذاشتند. وی افزود از اینجا به بعد موضوع شخصی شد و از آنجا که دیگران برداشت خودشان را داشتند و احساسشان این بود که چون این فرد در انتها بیمار می‌شود فیلم ناامید کننده خواهد بود، او وارد عمل شد.

وی افزود: آن‌ها روحیه و احساس و اینکه چقدر این فیلم الهام‌بخش است را درک نکردند.

والبرگ در پاسخ به این پرسش که چقدر از دارایی شخصی‌اش را هزینه تولید این فیلم کرده گفت: میلیون‌ها و میلیون‌ها دلار برای این فیلم هزینه شد. بخشی از هزینه بالای تولید فیلم برای اخذ مجوز موسیقی آن بوده است. وی همچنین افزود: خداوند من را انتخاب کرد تا آن را بسازم.

منتقد ورایتی از «پدر استو» به عنوان داستان واقعی غمگینی یاد کرده که بیش از هر چیز بر احساسات مذهبی تمرکز دارد و در عین حال یک سفر اودیسه‌ای همیشگی هالیوودی نیست.

«پدر استو» از ۱۳ آوریل در سینماهای آمریکا اکران خود را شروع کرده و در اولین نوبت اکرانش از نمایش در ۲۷۹۹ سالن سینما ۱.۵ میلیون دلار فروش داشته است. گفته شده امتیاز ۴۳ درصدی در سایت راتن تومیتوز احتمال جذب تماشاگر بیشتر برای تماشای این فیلم را پایین می‌آورد.

رزالین راس همسر مل گیبسون این فیلم را نوشته و اولین تجربه کارگردانی وی هم هست. ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۶ مطرح شد و والبرگ اعلام کرده بود قصد بازی در این فیلم زندگینامه‌ای را دارد.

والبرگ برای بازی در این فیلم ۱۴ کیلوگرم در ۶ هفته وزن اضافه کرد و روزی ۷ هزار کالری مصرف کرد تا در بخش دوم زندگی این شخصیت نیز بازی کند.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها