تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154124

مدس میکلسنمدس میکلسن در کنار هریسون فورد در «ایندیانا جونز ۵» جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، مدس میکلسن بازیگر دانمارکی در برابر هریسون فورد و فیبی والر-بریج در ادامه فیلم‌های ماجراجویی «ایندیانا جونز» بازی می‌کند.

وی که بازیگر فیلم‌هایی چون «شکار» و «یک دور دیگر» است، جدیدترین بازیگری است که به «ایندیانا جونز ۵» پیوسته است.

جیمز منگولد مسئولیت ساخت این فیلم را از استیون اسپیلبرگ که کارگردانی چهار قسمت قبلی را برعهده داشت، دریافت کرده است، اما اسپیلبرگ هنوز در این پروژه حضور دارد و در نقش تهیه‌کننده با کتلین کندی مدیر لوکاس‌فیلم، فرانک مارشال و سایمون امانوئل همکاری می‌کند.

هریسون فورد ۷۸ ساله نقش نمادین خود به عنوان یک باستان‌شناس ماجراجو را در این فیلم بار دیگر تکرار می‌کند و از آنجا که جزییات فیلمنامه روشن نشده معلوم نیست میکلسن در این فیلم چه نقشی خواهد داشت.

هفته پیش اعلام شده بود فیبی والر بریج از بازیگران این فیلم خواهد بود.

ساخت «ایندیانا جونز ۵» چند بار در چند سال اخیر به تأخیر افتاد و در نهایت قرار شده تا ۲۹ جولای ۲۰۲۲ و بیش از چهار دهه پس از اکران فیلم اول آن با عنوان «مهاجمان صندوق گمشده» در سال ۱۹۸۱ راهی سینماها شود. این مجموعه چهار گانه تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.

جدیدترین فیلم آن یعنی «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» که سال ۲۰۰۸ اکران شد با ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان پرفروش‌ترین فیلم از این چهارگانه بود.

میکلسن نیز با بازی در چندگانه‌های هالیوود بیگانه نیست و در «کازینو رویال» از مجموعه «جیمز باند» و «یاغی یک» از چندگانه «جنگ ستارگان» و نیز «دکتر استرنج» از مارول همراه بوده است.

وی به تازگی جایگزین جانی دپ در قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» شد. فیلم جدید وی «دور دیگر» نامزدی دو اسکار را کسب کرده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها