تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42596

آنجلینا جولی برد پیتیک روزنامه نگار تحقیقاتی و فیلمساز استرالیایی که پیش از این مستندی درباره مایکل جکسون ساخته بود، داستان زندگی و طلاق یکی از معروف ترین زوج های هالیوودی را روی پرده می برد.

به گزارش سینماسینما، ایان هالپرین می خواهد مستندی درباره ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی بسازد.
با استناد به روزنامه سان، یکی از بزرگترین آشکارسازی‌‌های این فیلم مستند این خواهد بود که اعلام می کند پیش از اینکه این زوج مشهور در ماه سپتامبر خبر طلاق خود را اعلام کنند، به مدت بیش از یک سال از یکدیگر جدا شده بودند.
هالپرین روز پنج شنبه گزارش سان را ری توییت کرد و به رپ اعلام کرد که گزارشی که برای مستندش روی آن مشغول به کار است، از صحت کامل برخوردار است. نمایندگان پیت و جولی نظری در این مورد ندادند.
هالپرین که یک روزنامه نگار تحقیقی و فیلمساز کانادایی است، تا به حال چند مطلب فاش کننده درباره سلبریتی‌ها نوشته که از جمله آن ها می توان به «نقاب برداشته شده: سال های پایانی مایکل جکسون» و «سلن دیون: پشت داستان پریان» اشاره کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۰ فیلمی مستند درباره جکسون با عنوان «زود از دست رفته» تهیه و کارگردانی کرد.
جولی و پیت در ماه نوامبر به توافقی در پرونده طلاق شان دست پیدا کردند که دو ماه پس از اعلام خبر طلاق بود. برمبنای این توافق جولی به تنهایی مسئولیت حفاظت از شش فرزند آن ها را بر عهده خواهد داشت و پیت هم با این مسئله موافقت کرده است.
مدوکس جولی-پیت ۱۵ ساله، پکس جولی-پیت ۱۲ ساله، زهرا جولی-پیت ۱۱ ساله، شایلو جولی-پیت ۱۰ ساله و دوقلوها ناکس و ویوین جولی-پیت ۸ ساله می توانند با پدر مشهورشان «ملاقات‌های درمانی» داشته باشند.
کارگردان فیلم «ناشکسته» از اختلاف های حل نشدنی به عنوان دلیل طلاق شان نام برد و ادعا کرد که وقتی برد پیت همراه فرزندان شان در یک هواپیمای خصوصی بوده، به آن‌ها آسیب رسانده که این مسئله مورد بررسی اف بی آی هم قرار گرفت. در نهایت پیت از تمام اتهام‌ها تبرئه شد.
در حالی که مدت‌ها بود شایعه جدایی این دو مطرح می شد، نشریات فرانسوی پیشتر از همه درباره احتمال جدایی جولی و پیت حدس و گمان می‌زدند و شایعه هایی مبنی بر این که این زوج بی سر و صدا خانه خود را در فرانسوی برای فروش گذاشته‌اند دلیل بر این امر مطرح می‌کردند. گفته می شد پیت می خواهد این خانه را نگه دارد و جولی خواستار فروش آن است.
این زوج سر صحنه فیلمبرداری سال ۲۰۰۴ فیلم «آقا و خانم اسمیت» با یکدیگر ملاقات کردند. این در حالی بود که بازیگر فیلم «متحد» در آن موقع هنوز شوهر جنیفر آنیستون بود. در سال ۲۰۰۶، جولی تایید کرد منتظر تولد نخستین فرزند مشترکشان است.
این زوج پس از سال‌ها زندگی مشترک سال ۲۰۱۴ در فرانسه ازدواج کردند و در حالی که جولی به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل فعالیت می‌کرد، پیت کمتر تمایل به نشان دادن جنبه‌های سیاسی در فعالیت‌هایش بود.

منبع: بانی فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها