تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154210

روح و هادیان گرگدو انیمیشن «روح» و «هادیان گرگ» در جوایز آنی موفق عمل کردند و هر کدام چندین جایزه به خود اختصاص دادند.

به گزارش سینماسینما، انیمیشن «روح» پیکسار و «هادیان گرگ» اپل، در بخش‌های مختلف چهل و هشتمین دوره جوایز انیمیشن آنی موفق بودند و چندین جایزه کسب کردند. این جوایز در یک رویداد مجازی اهدا شد.

«روح» هفت جایزه از جمله بهترین انیمیشن و «هادیان گرگ» ۵ جایزه از جمله بهترین انیمیشن مستقل را دریافت کرد. علاوه بر این، تام مور و راس استوارت، سازندگان «هادیان روح» جایزه بخش بهترین کارگردانی را دریافت کردند.

ضمناً این انیمیشن جایزه بهترین طراحی صحنه را هم گرفت. «هادیان گرگ» جایزه بهترین طراحی شخصیت و صداپیشگی را هم گرفت که به اوا وایتیکر برای نقش میب داده شد.

پیت داکتر، کارگردان «روح» در کنار کمپ پاورز و مایک جونز جایزه بخش نویسندگی این رویداد را دریافت کردند. «روح» جوایز دیگری مثل تدوین، کاراکتر انیمیشنی، استوری بوردینگ و همینطور موسیقی را هم دریافت کرد که به ترنت رزنور نامزد اسکار داده شد.

نامزد‌های اسکار بهترین انیمیشن امسال «روح»، «هادیان گرگ»، «به پیش»، «روی ماه» و «شان گوسفنده: فارماگدون» هستند. با توجه به برگزاری جوایز آنی، باید منتظر بود و دید که جایزه بهترین انیمیشن اسکار به «روح» می‌رسد یا «هادیان گرگ». «روح» برای بخش موسیقی اسکار هم نامزد شده است.

سال گذشته، انیمیشن «کلاوس» در جوایز آنی موفق بود، اما اسکار بهترین انیمیشن به «داستان اسباب بازی ۴» رسید؛ اما دوره قبل از آن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» هر دو جایزه را دریافت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها