تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45326

او جی ساخت آمریکا«مهتاب»، «مدیر شب»، «مردم در برابر او.جی.سیمپسون» برنده جوایز فیلمنامه USC شدند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جایزه معتبر USC که از سوی کتابخانه‌های دانشگاه کالیفرنیای جنوبی اهدا می‌شود برندگان بیست و نهمین دوره جوایز خود برای فیلمنامه نویسی را ساعتی پیش معرفی کرد.

مراسم سالانه دانشگاه کالیفرنیای جنوبی که از اعتبار زیادی در زمینه فیلمنامه‌های اقتباسی برخوردار است، شنبه شب (به وقت محلی آمریکا) برگزار شد.

در این مراسم بری جنکینز برای فیلمنامه «مهتاب» همراه با تارل الوین مک‌کارنی برای فیلمنامه کوتاه «در نور مهتاب پسرهای سیاه آبی دیده می‌شوند» به عنوان منبع الهام وی برای نوشتن این فیلمنامه، به عنوان برنده انتخاب شدند. جنکینز با ارسال پیامی ویدیویی از بریتانیا از دریافت این جایزه تشکر کرد. وی برای حضور در مراسم بفتا که امشب برندگانش را خواهد شناخت، در بریتانیا حضور دارد.

در عین حال در بخش تلویزیونی نیز دیوید فار و رمان‌نویس جان لوکریه برای «مدیر شب» به عنوان برنده انتخاب شدند. استن کورنول فرزند لوکریه که در عین حال تهیه کننده این سریال تلویزیونی بود از طرف این دو جایزه این بخش را دریافت کرد.

در بخش مستند نیز فیلمنامه «مردم در برابر او.جی.سیمپسون : داستان جنایی آمریکایی» نوشته اسکات آلکساندر و ری کارازوسکی که زمانی دانشجویان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بودند، به عنوان برنده انتخاب شدند. این فیلمنامه با الهام از نوشته خودشان و کتاب جفری توبین با عنوان «گذران زندگی او: مردم در برابر اوجی سیمپسون» نوشته شد.

«مهتاب» در کنار «ورود»، «شیر»، «حصارها» و «چهره‌های پنهان» نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش فیلمنامه اقتباسی هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها