تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23484

 جرج آر.آر مارتین نویسنده «بازی تاج و تخت» دنیای فانتزی دیگری را در یک سریال جدید به تماشاگران معرفی می‌کند.

به گزارش سینماسینما، بخش تولیدات برنامه کابلی یونیورسال اعلام کرد که حق ساخت سریال تلویزیونی با اقتباس از مجموعۀ «وایلد کاردز» را به دست آورده است. پیش از این مارتین در وبلاگش از این توافق خبر داده بود.

اول نسخه از مجموعۀ «وایلد کاردز» سال ۱۹۸۶ منتشر شد و از آن زمان تا کنون ۲۲ کتاب دیگر منتشر شده است. این مجموعه حاصل کار گروه بزرگی از نویسندگان در طول‌ سال‌های متمادی است. جرج آر.آر مارتین و ملیندا اسنادگرس ویراستارهای اصلی این مجموعه هستند.

البته مارتین به دلیل قراردادی که با شبکه اچ‌بی‌اُ دارد در ساخت این سریال حضور نخواهد داشت. ملیندا اسنادگرس دیگر ویراستار «وایلد کاردز» و جرج نووک مدیریت اجرایی تولید سریال را برعهده دارند.

براساس گفته‌های مارتین موجودات دنیای «وایلد کاردز» انسان‌هایی هستند که در اثر آلوده شدن به ویروسی بیگانه در سپتامبر سال ۱۹۴۶ تغییر ماهیت می‌دهند. این ویروس فرازمینی در آسمان نیویورک پخش می‌شود و کم‌کم به تمام کرۀ زمین گسترش پیدا می‌کند. ۹۰ درصد مبتلایان به این ویروس به شکل وحشتناکی جانشان را از دست می‌دهند، ۹ درصدشان به جوکر تبدیل می‌شوند و ۱ درصد باقیمانده نیروهای ماورایی پیدا می‌کنند. اما پس از آن دیگر جهان هیچ‌گاه جهان سابق نخواهد شد.

در نظر مارتین این پروژه یک سری از کتاب‌ها، رمان‌های تصویری و بازی‌های به هم متصل است اما بیش از آن دنیایی بزرگ، هیجان‌انگیز و متنوع مانند کتاب‌های کمیک مارول و دی‌سی است که طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های اصلی و فرعی در آن حضور دارند.

در این مجموعه انبوهی از شخصیت‌ها و خط‌های داستانی برای اقتباس موجود است. مارتین امیدوار است که این مجموعه در یک یا دو سال آینده به دست تماشاگران برسد.

سریال‌های «آقای ربات»، «سوتز»، «۱۲ میمون» و «جادوگران» از دیگر برنامه‌هایی هستند که نام تولیدات کابلی یونیورسال را پشت سر خود دارند.

منبع: خبرانلاین به نقل از  ورایتی 

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها