تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 186582

قسمت سوم از فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» در نخستین هفته اکران جهانی خود در آمریکا و دیگر کشورها به فروش۲۸۲ میلیون دلاری دست یافت.

به گزارش سینماسینما، «نگهبانان کهکشان قسمت سوم » که پایانی بر سه گانه مارول درباره گروهی فرازمینی‌ است، اکران خود را با فروش ۱۱۴ میلیون دلار در آمریکا آغاز کرد.

این فیلم پس از انیمیشن «برادران سوپر ماریو» با ۱۴۶ میلیون دلار، دومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۳ تاکنون است اما علی‌رغم فروش خوب در هفته اول به برآورد ۱۲۰ میلیون دلاری نرسید و به میزان قابل توجهی کمتر از قسمت قبلی خود «نگهبانان کهکشان قسمت دوم» فروخت که در سال ۲۰۱۷ فروش آغازین ۱۴۶ میلیون دلاری را ثبت کرده بود.

این فیلم در گیشه بین‌المللی هم ۱۶۸ میلیون دلار از محل ۵۲ بازار به فروش اضافه کرد و مجموع فروش جهانی خود را به ۲۸۲ میلیون دلار رساند. در چین، که زمانی قلمرو بزرگی برای آثار استودیو مارول بود، اما به طور فزاینده‌ای نسبت به اکثر فیلم‌های هالیوودی روی خوشی نشان نمی‌داد، قسمت سوم فیلم «نگهبانان کهکشان» این فروش آغازین ۲۸ میلیون دلاری و بالاتر از حد انتظار کسب کرد.

برای «نگهبانان کهکشان قسمت سوم» چند هفته آینده بسیار مهم خواهد بود؛ زیرا فصل فیلم های تابستانی با «سریع و خشن ۱۰» در ۱۹ می و «پری دریایی کوچک» در ۲۶ می داغ‌تر می‌شود. برای این که سرنوشت شرم آور دیگر محصول مارول یعنی «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» که اوایل سال جاری با فروش ۱۰۶ میلیون دلاری کار خود را آغاز کرد و پس از آن در گیشه سقوط کرد و نتوانست به فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلاری برسد، «فیلم جدید «نگهبانان کهکشان» در هفته‌های آتی نیز باید بدون ریزش ناگهانی مخاطب به کار خود ادامه دهد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» ساخته شده و در آن گروهی از بازیگران متشکل از «کریس پرت»، «زوئی سالدانیا»، «دیو باتیستا»، «وین دیزل»، «بردلی کوپر»، «سیلوستر استالونه»، «ویل پولتر» و «ماریا باکالوا» حضور دارند. در این قسمت، نگهبانان برای دفاع از جهان و محافظت یکی از خودشان دست به انجام ماموریتی می‌زنند.

منبع: ایسنا به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها