تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30766

اسکورسیزی دنیرومارتین اسکورسیزی در ماه فوریه فیلم جدیدش با عنوان «ایرلندی» را با حضور رابرت دنیرو و آل پاچینو کلید می‌زند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ایندیپندنت، فیلمبرداری فیلم «ایرلندی» در ماه فوریه شروع می‌شود تا بر این اساس فیلمی که از اوایل سال ۲۰۱۶ همه منتظر شنیدن خبری درباره‌اش بودند، کلید زده شود.

از زمانی که رابرت دنیرو ساخته شدن این فیلم را تایید کرد، جماعت زیادی هیجان زده منتظر رسیدن اطلاعات بیشتری از این فیلم بودند که قرار است رابرت دنیرو و آل پاچینو را در کنار یکدیگر در برابر دوربین قرار دهد.

در حالی که به نظر می‌رسد پسکی که از بازیگران «دوستان خوب» بود و قرار بود پس از ۶ سال برای نخستین بار برابر دوربین ظاهر شود از این فیلم بیرون رفته است، اما گفته شده این امر در برنامه‌ریزی فیلم تغییری ایجاد نمی‌کند. او از دهه ۱۹۹۰ از بازیگری اعلام بازنشستگی کرد و تنها با فیلمی که دنیرو سال ۲۰۰۶ با عنوان «چوپان خوب» کارگردانی کرد به سینما بازگشت.

دانته فرتی طراح تولید این فیلم در گفتگویی با اعلام این خبر گفته است همه صحبت‌ها شده تا فوریه یا مارس فیلمبرداری این فیلم شروع شود.

این فیلم اقتباسی از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی» چارلز برنت است که به کتابی پرفروش بدل شد و قرار است دنیرو در نقش شخصیت فرانک شیران بازی ‌کند. استیو زیلان فیلمنامه نویس مشهور «دار و دسته‌های نیویورکی» اسکورسیزی فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

این فیلم نخستین همکاری آل پاچینو با اسکورسیزی پس از فیلم «پدرخوانده» خواهد بود و دهمین همکاری مشترک دنیرو با اسکورسیزی را رقم می‌زند. آخرین همکاری دنیرو و اسکورسیزی فیلم «کازینو» در سال ۱۹۹۵ بود. «خیابان‌های پایین شهر»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «تنگه وحشت» و «رفقای خوب» از دیگر فیلم‌هایی است که با همکاری این دو شکل گرفت.

دنیرو و آل پاجینو با فیلم «قتل عادلانه» جان آونت در سال ۲۰۰۸ برابر هم بازی کردند.

جدیدترین فیلم اسکورسیزی یعنی «سکوت» با بازی لیام نیسن و آدام دراویر و اندرو گارفیلد ۶ ژانویه ۲۰۱۷ راهی سینماها می‌شود.

ساخت این فیلم که از مدتی پیش اعلام شده بود، مدت‌ها معوق ماند تا فیلمنامه اقتباسی آن بر مبنای خاطرات زندگی یک مرد مزدور به نام فرانک شیران یا همان «ایرلندی» آماده شود.

پارامونت امتیاز ساخت این فیلم را در اختیار دارد و فیلم قرار است با تامین بودجه حدود ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها