تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23938

برد پیت دیوید فنیچر«دیوید فینچر» دنباله فیلم «جنگ جهانی z» را بازی «برد پیت» در نقش اصلی می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، «فینچر» و «برد پیت» که آخرین‌بار در فیلم موفق «زندگی عجیب بنجامین باتن» با هم همکاری کرده‌ بودند قرار است بزودی دنباله فیلم هیجانی «جنگ جهانی z» را به سنیما بیاورند.

قسمت اول فیلم «جنگ جهانی z» در سال ۲۰۱۳ بر مبنای رمان پرفروش «جنگ جهانی z: تاریخ شفاهی جنگ زامبی» نوشته «مکس بروکس» و به کارگردانی «مارک فورستر» و با بازی «برد پیت» در نقش یک مامور سازمان ملل به سینما آمد و در نهایت موفق به فروش جهانی ۵۴۰ میلیون دلار دست یافت.

بنابر اعلام ورایتی، ابتدا قرار بود «جان بایونا» ساخت دنباله فیلم «جنگ جهانی z» را بر عهده گیرد، اما وی برای ساخت دنباله فیلم «دنیای ژوراسیک» از این پروژه سینمای کناره‌گیری کرد و «دیوید فینچر» این فرصت را خواهد داشت تا چهارمین همکاری خود را با «برد پیت» پس از فیلم‌های «هفت»، «باشگاه مشت‌زنی» و «زندگی عجیب بنجامین باتن» تجربه کند.

«برد پیت» که علاوه بر بازی در دنباله فیلم «جنگ جهانی z» تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد، با چند کارگردان برای ساخت این فیلم سینمایی مذاکره کرده، اما درنهایت با «فینچر» به توافق رسیده است.

«دختر گمشده» آخرین ساخته سینمایی «فینچر» در سال ۲۰۱۴ بود که با فروش ۳۶۹ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم این کارگردان آمریکایی نام گرفت. وی همچنین اخیرا نسخه آزمایشی سریال «شکارچی نیمه‌شب» را برای کمپانی «نتفلیکس» و به تهیه کنندگی «چارلیز ترون» مقابل دوربین برده است که داستان آن درباره دو مامور FBI در دهه ۱۹۷۰ است که در چند پرونده از قاتلان زنجیره‌ای کمک گرفتند.

ساخت قسمت اول فیلم «جنگ جهانی z» با مشکلاتی در مراحل تولید همراه بود و حتی خبرهایی از اختلاف «برد پیت» و «مارک فورستر» کارگردان فیلم شنیده شد، اما با این که فیلم با تاخیر اکران شد فروش موفق ۵۴۰ میلیون دلاری را در سطج جهان قم زد.

«برد پیت» اخیرا بازی در یک فیلم با موضوع جنگ جهانی دوم با عنوان «متفقین» به کارگردانی «رابرت زمکیس» را در کنار «ماریون کوتیلار» و همچنین فیلم کمدی «ماشین جنگی» به کارگردانی «دیوید میچود» را به پایان رسانده است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها