تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 182025

دیو شَپل، تایلر پری و ریحانا از جمله چهره‌هایی هستند که از اکران فیلم «رهایی» با بازی ویل اسمیت حمایت کرده‌اند و فیلم را تاثیرگذار خوانده‌اند.

به گزارش سینماسینما، نمایش فیلم «رهایی» ساخته آنتوان فوکوا با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی به دلیل سیلی‌ای که این بازیگر در مراسم اسکار به صورت کریس راک مجری مراسم نواخت مدت‌ها به تعویق افتاد.

اکنون در یک نمایش ویژه، این فیلم برای شماری از مهمانان هالیوودی روی پرده رفت و با اقبال آنها روبه‌رو شد.

اسمیت با انتشار تصویری از خود و مهمانانش در مراسم نمایش فیلم نوشت: شب حماسی. ممنون که به دیدن «رهایی» آمدید. امیدوارم لذت ببرید!

در فیلم «رهایی» اسمیت در نقش برده‌ای فراری ظاهر شده که پس از پخش عکس‌هایی از زخم‌های وحشتناکی که در پشت او به دلیل شلاق‌های برده‌دارها ایجاد شده شناخته می‌شود. وی در این فیلم در باتلاق‌های لوییزیانا در حال فرار است تا از دست صاحبان مزرعه‌ای که او را تا حد مرگ کتک زده بودند بگریزد.

تایلر پری نویسنده، کارگردان و بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: هنوز تحت تاثیر «رهایی» هستم. واقعاً قوی، پرتحرک و برانگیزاننده است. از ویل اسمیت برای پیش نمایش فیلم برای ما تشکر می‌کنم.

کنیا باریس کارگردان، نویسنده و تهیه کننده هم نوشت: «رهایی» هنر واقعی، قدرت و هر چیزی دیگری است که یک فیلم باید باشد.

دیو شپل کمدین نویسنده و بازیگر نیز این فیلم را تحسین کرد.

ویل اسمیت که به دلیل آن سیلی به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار محروم شده تابستان امسال با انتشار ویدیویی از کریس راک و دیگر حاضران مراسم عذرخواهی کرد.

بعد از مدت‌ها تاخیر «رهایی» قرار است از ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در سینماها اکران شود و از ۹ دسامبر هم در اپل تی‌وی پلاس پخش شود. به این ترتیب این فیلم می‌تواند در رقابت اسکار هم دیده شود.

منبع: مهر به نقل از ورایتی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها