تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 177546

داریوش خنجی برای فیلمبرداری فیلم بعدی بونگ جون هو با عنوان «میکی ۷» انتخاب شد.

به گزارش سینماسینما، در آخرین توییتی که برای به روزرسانی اخبار فیلم «میکی ۷» جدیدترین فیلم بونگ جون هو منتشر شده است از همکاری داریوش خنجی برای فیلمبرداری این فیلم خبر داده‌اند.

بونگ جون هو فیلم جدیدش «میکی۷» را قرار است با رابرت پتینسون به عنوان بازیگر اصلی از آگوست (مرداد) جلوی دوربین ببرد. مارک رافلو، تونی کولت و نایومی اکی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«میکی ۷» که جدیدترین فیلم بونگ جون هو پس از ساخت فیلم تحسین شده «انگل» است با اقتباس از رمان علمی-تخیلی «میکی۷» نوشته ادوارد اشتون ساخته می‌شود.

داریوش خنجی که فیلمبردار فیلم‌های تحسین شده‌ای چون «هفت» بوده پیش از این در فیلم «اوکجا» بونگ جون هو با وی همکاری کرده بود.

گفته شده «میکی ۷» که نگاهی به فیلم‌های «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دارد درباره کارمندی دارای تاریخ مصرف است که به یک سیاره یخی برای بررسی فرستاده شده اما برخلاف موارد قبلی این بار حاضر نیست بمیرد و جایش را با «میکی ۸» که کلون خودش است، عوض کند.

«الماس‌های تراش‌نخورده» از جمله فیلم‌هایی است که خنجی فیلمبرداری کرده است. وی که فیلمبردار «زمان آرماگدون» هم بوده ماه پیش مسترکلاسی در جشنواره کن برگزار کرد.

تولید «میکی ۷» از آگوست تا دسامبر در بریتانیا انجام می‌شود تا فیلم جدید بونگ جون هو به جشنواره کن ۲۰۲۳ برسد.

این فیلم بعد از «اوکجا» دوباره به زبان انگلیسی ساخته می‌شود.

«میکی ۷» بار دیگر با همکاری «پلان بی» برد پیت به عنوان تهیه کننده ساخته می‌شود. این کمپانی تهیه کننده «اوکجا» در سال ۲۰۱۷ بود.

منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها