تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23935

مریل استریپمریل استریپ بازیگر اعلام کرده از اظهارنظر هفته پیش کلینت ایستوود به جانبداری از دونالد ترامپ دچار شوک شده است.

به گزارش سینماسینما، مریل استریپ گفته است آنقدر از اظهار نظر کلینت ایستوود متعجب شده که لازم است حتما با او در این باره صحبت کند.

استریپ ۶۷ ساله گفت: من نمی‌دانستم. لازم است با او صحبت کنم. باید این موضوع را درستش کنم.

بازیگر برنده اسکار افزوده است: من دچار شوک شدم. واقعا دچار شوک شدم، چون او خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. فکر می‌کردم او باید خیلی حساس‌تر از این باشد.

ایستوود در سخنانی که چند روز پیش درباره دونالد ترامپ بیان کرد گفت که در انتخابات ریاست جمهوی سال ۱۹۹۵ به وی رای داده است.

مریل استریپ که چهار جایزه اسکار در کارنامه دارد با ایستوود ۸۶ ساله سال ۱۹۹۵ در فیلم «پل‌های مدیسون کانتی» به کارگردانی خود ایستوود هم‌بازی شده بود.

ایستوود گفته بود: باید به سمت ترامپ رفت چون هیلاری کلینتون گفته می‌خواهد راه اوباما را دنبال کند. مشکل ترامپ این است که هر چه در سرش دارد به زبان می‌آورد و این خیلی خوب نیست. می‌توانم او را بفهمم اما همه جا نمی‌توانم تاییدش کنم.

دو ماه پیش استریپ با پوشیدن لباسی شبیه ترامپ و گریم صورتش روی صحنه تئاتر حاضر شده بود و او را دست انداخته بود. او ماه پیش نیز حمایت جدی از نامزد دموکرات‌ها هیلاری کلینتون کرد و در گردهمایی ملی آنها به نفع کلینتون سخنرانی پرشوری ادا کرد.

کلینت ایستوود دو بار طلاق گرفته و ۸ فرزند از ۶ زن مختلف دارد؛ در حالی که مریل استرپ دارای ۴ فرزند از همسر مجسمه‌سازش دان گامر است و ۳۸ سال زندگی مشترک داشته‌اند.

 

منبع:  مهر به نقل از دیلی میل

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها