تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۶:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33711

نیوچیندونالد ترامپ با انتخاب استیون نیوچین سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم در هالیوود، رنگ و بویی از سینما به کابینه خود می‌بخشد.

به گزارش سینماسینما، ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا این روزها سرگرم انتخاب کابینه خود است و یکی از گزینه‌هایی که به تازگی نام او در جمع کابینه ترامپ مطرح شده استیون نیوچین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم در هالیوود و مدیر اجرایی وال استیریت است.

نیوچین به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده در فیلم‌های «تک‌تیرانداز آمریکایی»،‌ «مد مکس» حضور داشته است. او همچنین در جریان کمپین انتخاباتی ترامپ به عنوان مدیر مالی فعال بود.

ترامپ تهیه‌کننده «مد مکس» و «تک تیرانداز» را برای تصدی پست وزیر خزانه‌داری برگزیده است.

نیوچین در گفت‌و‌گویی که در «لس‌آنجلس تایمز» منتشر شده، در مورد برنامه‌ای که در این سمت پیش خواهد گرفت، چنین گفته است: «ما به صورت جدی به سمت تمرکز بر رشد اقتصادی و ایجاد زمینه شغل پیش می‌رویم.»

در روزهایی که بازار انتخابات در آمریکا داغ بود، عکسی از ترامپ در هتل مشهور خود منتشر شد که مربوط به فیلم سینمایی «تنها در خانه» بود. حالا این رئیس جمهور که به نظر می‌رسد به قرار گرفتن در قاب سینما هم علاقه‌مند است، قصد دارد وزیری را از اهالی سینما را با خود همراه کند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها