تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 126660

کارگردان «مد مکس» تایید کرد که قسمت بعدی این فیلم ساخته می‌شود و وی اکنون در حال پیش بردن مراحل آماده‌سازی این فیلم است.به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین، فیلم محصول سال ۲۰۱۵ «مد مکس: جاده خشم» یکی از بهترین و دیوانه‌وارترین فیلم‌های اکشن تاریخ است و بنابراین قابل درک است که طرفداران مشتاق شنیدن هر گونه خبر در مورد احتمال ساخت دنباله‌ای برای آن باشند.

خوشبختانه برای آن‌ دسته از افرادی که خواستار ساخته شدن دنباله‌ای برای این شاهکار بودند، کارگردان «مد مکس» جورج میلر در مصاحبه‌ای که دیروز انجام داد تایید کرد که این فیلم قسمت دومی هم خواهد داشت.

میلر گفت: کار من با داستان مد مکس تمام نشده و به نظرم باید بتوانم چند پروژه را هم‌زمان جلو ببرم اما به هر حال یک مد مکس دیگر در راه خواهد بود. در حال حاضر داریم مراحل آماده‌سازی آن پروژه را هم انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: به نظرم انجام دادن چند پروژه هم‌زمان خیلی جالب است. این را با فیلمسازان دیگر هم مطرح کرده‌ام و فکر می‌کنم اتفاقی که برای خودم می‌افتد این است که وقتی روی یک چیز کار می‌کنم و حواسم پرت می‌شود و روی آن یک چیز تمرکز می‌کنم، تمرکز کردن روی چیزی دیگر برای مدتی کوتاه مانند یک دوران تعطیلات می‌ماند. باعث می‌شود به بی‌طرف بودن دست پیدا کنم و هر بار نگاهی جدید به پروژه داشته باشم.

فیلم «مد مکس: جاده خشم» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و با نقدهای مثبت زیادی تحسین شد توانست جمع فروش داخلی و بین‌المللی خود را به ۴۰۰ میلیون دلار برساند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه فیلم‌های «مد مکس» بشود که نخستین قسمت آن در سال ۱۹۷۹ اکران شده بود.

میلر اکنون درحال شروع پروژه جدیدش با عنوان «سه هزار سال اشتیاق» با حضور ادریس آلبا و تیلدا سویینتون در استرالیا است.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها