تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 183524

«فرانسیس فورد کاپولا» ادعاهای هالیوود ریپورتر مبنی بر اینکه صحنه فیلم بلندپروازانه و جدیدش «مگالوپلیس» به هرج و مرج و آشوب کشیده شده را رد کرد.

به گزارش سینماسینما، اخیرا در گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده آمده است که «فرانسیس فورد کاپولا» در تلاش برای حفظ کنترل بر فیلم جدیدش است، یک پروژه که خودش تامین مالی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلاری آن را بر عهده داشته است و در این مقاله از چندین منبع ناشناس استفاده شده که ادعا کردند فرآیند فیلمبرداری این پروژه سینمایی به یک “دیوانگی مطلق” تبدیل شده که با اخراج عوامل، بودجه فزاینده و مشکلات جلوه های بصری رو به روست.

همچنین در این گزارش و به نقل از یکی از عوامل فیلم «مگالوپلیس» آمده است که مشخص نیست که آیا تولید این فیلم سینمایی می‌تواند طبق برنامه پیش برود یا خیر.

اما «کاپولا» در مصاحبه‌ای جدید با ددلاین اعتراف کرده که مشکلاتی در خصوص عوامل فیلم وجود داشته است (مقاله اصلی ادعا می‌کرد که او تقریباً کل تیم جلوه های بصری را در ماه دسامبر اخراج کرد در حالی که بخش هنری فیلم نیز استعفا داده است) اما فیلمبرداری تاکنون عمدتاً روان پیش رفته است.

کارگردان «پدرخوانده» در ادامه توضیح داد: «هرگز روی فیلمی کار نکرده‌ام که در آن از بازیگران در این حد راضی باشم. من از اینکه ما تا این حدطبق برنامه پیش می‌رویم راضی هستم. این گزارش‌ها هرگز نمی‌گویند که این منابع چه کسانی هستند. به آنها می گویم ها، ها، فقط صبر کنید و ببینید. چون این فیلم زیبایی است و در درجه اول به این دلیل که بازیگران بسیار عالی هستند. من هرگز از کار با بازیگرانی که اینقدر سخت کوش هستند و آنقدر مایلند که به جستجوی چیزهای غیرمتعارف بروند تا راه حل های پنهانی پیدا کنند، لذت نبرده ام. کار کردن با این بازیگران هیجان انگیز است. بنابراین اگر طبق برنامه هستیم و من بازیگران را دوست دارم، نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنند.»

«آدام درایور» از بازیگران اصلی فیلم «مگالوپلیس» نیز در بیانیه‌ای گفت: «می‌خواهم به طور خلاصه به مقاله هالیوود ریپورتر که دوشنبه ۹ ژانویه منتشر شد، پاسخ دهم. اینجا همه چیز خوب است! مطمئن نیستید در مورد چه مجموعه‌ای صحبت می کنید! من که نمی‌دانم! من در صحنه‌ ساخت فیلم‌هایی حضور داشته‌ام که درهرج‌ومرج بود و این پروژه از این مساله دور است.»

«کاپولا» همچنین گفت که فیلم در بهار امسال به پایان می رسد و کاملاً طبق برنامه است و  هدف او این است که فیلم را در سراسر جهان در یک روز افتتاح کند و از سینماهای «Imax» هم استفاده کند. او افزود: «هر شب می‌روم تصاویر گرفته شده آن روز را می‌بینم و متوجه می‌شوم که چرا این همه اتفاقات را پشت سر می‌گذارم. من عاشق چیزی هستم که هر شب می‌بینم. ظاهر فیلم دقیقاً همان چیزی است که رویای آن را داشتم».

«مگالوپلیس» پروژه‌ای است که این کارگردان ۸۳ ساله، مدت زمان طولانی است که در پی ساخت آن بوده است و در نهایت پاییز ۲۰۲۱ اعلام شد که این فیلم با هزینه شخصی ۱۲۰ میلیون دلاری «کاپولا» مقابل دوربین می‌رود؛ از منابع مالی که کارگردان «پدر خوانده» از فروش املاک محبوبش در کالیفرنیای شمالی به دست آورده است.

در این فیلم که هم‌اکنون در نیمه راه فیلمبرداری ۸۰ تا ۹۰ روزه خود قرار دارد، بازیگرانی از جمله «آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «فارست ویتاکر»، «لارنس فیشبرن»، «جان وویت»، «تالیا شایر»، «شیا لبوف»، «جیسون شوارتزم» و «داستین هافمن» حضور دارند و داستان فیلم درباره یک معمار است که به دنبال بازسازی شهر نیویورک به عنوان یک آرمان شهر پس از وقوع یک فاجعه است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها