«اِلن پومپتو» ـ بازیگر سریال «آناتومی گری» ـ گرانترین بازیگر زن تلویزیون لقب گرفت.
به گزارش سینماسینما، «استریتز تایمز» نوشت: «الن پومپتو» ـ بازیگر زن نقش اصلی سریال پرطرفدار «آناتومی گری» ـ با حداقل ۲۰ میلیون درآمد در سال، عنوان پردستمزدترین بازیگر زن تلویزیون را از آن خود کرد.
«پومپتو»ی ۴۸ ساله، ۱۴ فصل است در این مجموعه تلویزیونی نقش «مردیت گری» را ایفا میکند و اخیرا هم قرارداد خود را تا دو سال آینده تمدید کرده است. این سریال که تمی پزشکی دارد، از شبکه «ای.بی.سی» پخش میشود.
این بازیگر در جدیدترین مصاحبهاش از دستمزد گزاف خود به عنوان «آنچه لایقش هستم» صحبت کرده و گفته است: من بهترین بازیگر نیستم. میدانم که این تصور کل صنعت سینما و تلویزیون است چون من ۱۴ سال است دارم این شخصیت را بازی میکنم. اما حقیقت این است که هر کسی میتواند در فصل اول و دوم یک سریال خوب بازی کند. میتوانید ۱۴ سال خوب بمانید؟ خب، این همان مهارت لعنتی است.

«آناتومی گری» اولین بار از سال ۲۰۰۵ به روی آنتن رفت و حالا پس از گذشت ۱۳ سال، «پومپتو» یکی از چهار شخصیت اصلی باقیمانده است. «جاستین چیمبرز»، «جیمز پیکنز»، «چاندرا ویلسون» دیگر بازیگران ثابت این سریال هستند.
این سریال پاییز سال گذشته رتبه دوم را بین آثار درام شبکه «ای.بی.سی» کسب کرد و به طور میانگین ۱۲ میلیون بیننده را به خود جذب میکند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»





