تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۶:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26097

باکس آفیسقسمت جدید «پشتازان فضا» با استقبال گسترده چینی‌ها پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان نام گرفت.

به گزارش سینماسینما، فیلم «فراتر از پیشتازان فضا» به لطف فروش چشمگیر و ۳۱٫۳ میلیون دلاری در اولین هفته نمایش در سینماهای چین توانست در مجموع با فروش ۳۷ میلیون دلاری که در ۴۰ کشور جهان به دست آورد، پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای جهان نام گیرد.

فیلم «فراتر از پیشتازان فضا» در آخر هفته میلادی که گذشته شروع ۱٫۷ میلیون دلاری را در سینماهای برزیل تجربه کرد و در ۷۰ سالن سینمایی ونزوئلا نیز ۱٫۴ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش خارجی این فیلم علمی تخیلی به بیش از ۱۳۱ میلیون دلار افزایش یابد و از این هفته در سینماهای آرژانتین و مکزیک اکران می‌شود.

اما بازسازی فیلم تاریخی «بن هور» که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تجاری گیشه تابستان هالیوود به شمار می‌رود توانست ۵٫۲ میلیون دلار در ۴۶ بازار خارجی بفروشد تا مجموع فروش خود را به ۲۹٫۷ میلیون دلار افزایش دهد. این فیلم هالیوودی با هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است. این انیمیشن در آخر هفته میلادی گذشته ۱۷٫۳ میلیون دلار در ۵۵ کشور جهان فروخت و فروش خارجی خود را به ۴۰۳ میلیوئن دلار ارتقاء داد.

اما انیمیشن «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی» توانست فروش بین‌المللی خود را از ۴۰۰ میلیون دلار و فروش جهانی‌اش را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور دهد.

فیلم «جیسون بورن» که هفته گذشته فروش آغازین خیره‌کننده ۵۰ میلیون دلاری را در سینماهای چین تجربه کرد، در این هفته نیز ۱۲ میلیون دلار در ۶۴ بازار خارجی فروخت تا به فروش مجموع ۲۲۳ میلیون دلار برسد. «جیسون بورن» موفق‌ترین فیلم از سری فیلم‌های «بورن» در گیشه خارجی است.

این فیلم اکشن که توزیع بین‌المللی آن بر عهده کمپانی یونیورسال است در هفته آغازین نمایش در سینماهای روسیه و ایتالیا به ترتیب ۲٫۱ و ۱٫۲ میلیون دلار فروخت و از روز ۷ اکتبر در کشور ژاپن به عنوان آخرین بازار خارجی‌ اکران می‌شود.

انیمیشن جدید «عصر یخبندان: دوره برخورد» محصول کمپانی فاکس نیز ۸٫۲ میلیون دلار در ۳۰ کشور فروخت و مجموع فروش خارجی خود را به بیش از ۳۲۶ افزایش داد.

همچنین انیمیشن «در جستجوی دُری» محصول استودیو پیکسار کمپانی دیزنی با فروش ۶٫۳ میلیون دلاری در ۲۰ کشور مجموع فروش خارجی و جهانی را به ترتیب به بیش از ۴۶۱ و ۹۴۳ میلیون دلار رساند.

فیلم «کتاب جنگل» دیگر محصول کمپانی دیزنی هم فروش جهانی خود را به ۹۶۳ میلیون دلار افزایش داد.

منبع: ایسنا به نقل از اسکرین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها