تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118464

مهران مدیری به‌عنوان دومین بازیگر فیلم «درخت گردو» پس از پیمان معادی قرارداد حضور در این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان را امضا کرد.

به گزارش سینماسینما، مهران مدیری بازیگر، کارگردان و همچنین مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» که این روزها فیلم «ما همه با هم هستیم» را در حال اکران در سینماها دارد، در جدیدترین فعالیت هنری خود قرارداد بازی در فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را امضا کرده است و قرار است جلوی دوربین این کارگردان جوان سینمای ایران برود.

تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده سید مصطفی احمدی است که تهیه‌کنندگی آثار مدیری را برعهده دارد.

محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» پیش از این ساخت فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز» یک و دو را در کارنامه خود داشته است.

هفته پیش طی خبری از سوی روابط عمومی فیلم «درخت گردو» اعلام شد که پیمان معادی بازیگر فیلم مهدویان شده و حالا مدیری دومین بازیگری است که به این فیلم می‌پیوندد تا ترکیب بازیگران آن کنجکاوی‌برانگیزتر از قبل شود.

مهران مدیری در چند سال اخیر در دو فیلم «ساعت پنج عصر» به کارگردانی خودش و «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک بازپرس و مامور امنیتی را داشته است و معلوم نیست در فیلم مهدویان چه نقشی خواهد داشت.

مهران مدیری این روزها سریال «هیولا» و مجموعه «شب‌نشینی» را به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی در دست توزیع و تولید دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها