تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 145047

آثار منتخب بخش فیلم کوتاه اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونابه تعویق افتاد، معرفی شدند.

 

به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد»، با معرفی آثار منتخب بخش فیلم کوتاه، اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود.
اختتامیه این جشنواره نیز روز جمعه ۳۰ آبان ماه به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود و برندگان بخش رقابتی فیلم کوتاه معرفی خواهند شد. برگزیدگان بخش کشف استعداد در بخش جداگانه‌ای معرفی خواهند شد که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.
«جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» قرار بود ۱۵ تا ۳۱ مردادماه برگزار شود که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا و شرایط ناامن موجود برای داوران، سینماگران و دست‌اندرکاران، برگزار نشد.
در زمان مقرر برای ارسال آثار، ۵۱۲ فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده که از میان آنها ۳۸ فیلم کوتاه توسط هیات انتخاب برای حضور در جشنواره انتخاب و پروانه نمایش آنها توسط سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش آنلاین آثار در اولین «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» صادر شده است.
فهرست فیلم‌های کوتاه انتخاب شده در نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» در فایل پیوست خبر یا در سایت جشنواره به نشانی http://www.talentfilmfest.com در دسترس است.
پوران درخشنده، مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، جواد طوسی و سیروس الوند اعضای هیئت داوری نخستین دوره از «جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد» به دبیری شهرام اسدزاده هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها