تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ۰۱:۰۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 194421

با اعلام دبیر جشنواره فجر ۴۲، داوران بخش ملی و بین‌الملل این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، نشست رسانه‌ای اعلام داوران بخش ملی و بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ۱۹ بهمن ماه با حضور مجتبی امینی دبیر جشنواره برگزار شد.

مجتبی امینی در ابتدای این نشست عنوان کرد: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و امیدوارم که از تماشای فیلم‌ها لذت برده باشید. کم کم به اختتامیه جشنواره نزدیک می‌شویم و امیدارم که اختتامیه باشکوهی داشته باشیم. کار هیات داوران امسال سخت بود و امیدواریم که جایزه‌ها مانند سال‌های قبل به درستی به هنرمندان برسد.

وی داوران بخش بین‌الملل را معرفی کرد و گفت: در مسابقه بخش سینما سعادت، وو لانگ، خوزه ماریا لارا، سرگی دورستووی، کارن آویتیسیان، آندره مورگان، در کنار احمدرضا معتمدی و هاتف علیمردانی، در بخش مسابقه آسیا جلوه گاه شرق سلمی مصری، احمد مجتبی زمال، کاتسومی یاناگی جیما، رئیس چلیک، عزیز ژامباکیوو، ابوالقاسم طالبی و مجید شاه حسینی، در بخش بین‌المذاهب عبدالستار یارار، علی حنون و بهمن حبشی و در بخش مقاومت شادی زیدان، ولید الدرویش و مجید اسماعیلی اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

دبیر جشنواره فیلم فجر ۴۲ مطرح کرد: محمد هادی کریمی، پوران درخشنده، محمدحسین لطیفی، عبدالحمید قدیریان، شهاب اسفندیاری، مهدی فخیم زاده و بهرام عظیمی هیات داوران بخش ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را تشکیل می‌دهند.

امینی افزود: ۲۲ بهمن ماه در همین سالن اختتامیه این دوره از جشنواره برگزار می‌شود و زحمت اجرای برنامه را آقای محمدرضا شهیدی‌فرد برعهده دارند. جا دارد تشکر کنم از همه عزیزانی که در برگزاری جشنواره چهل و دوم ما را کمک کردند. بانک ملی ایران حامی اصلی جشنواره بودند و بانک سینا دیگر حامی ما بودند. روبیکا دیگر حامی جشنواره بود. جا دارد از شهرداری تهران تشکر کنم که مانند سال‌های قبل از جشنواره حمایت کردند.

در بخش دیگر این نشست مسعود نجفی بیان کرد: از ۱۰ صبح ۲۱ بهمن ماه همزمان در ۸ سالن فیلم‌های جشنواره به نمایش درمی‌آیند. اعلام نامزدها قرار بود فردا شب برگزار شود اما روز ۲۱ اعلام نامزدها را خواهیم داشت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها