تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 126003

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی اعلام شده است که پس از یک هفته نیمه تعطیل بودن سینما، این هفته کمی در آمار فروش سینماها تغییراتی حاصل شده است.

به گزارش سینماسینما، براساس اطلاعات و آمار مندرج در سامانه فروش سینمای ایران، انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر که از پنجم آذرماه روی پرده رفته تا امروز با داشتن ۶۰۰ مخاطب ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش داشته است. این اثر اکنون ۸ سالن سینما در اختیار دارد.
فیلم سینمایی «لیلاج» به کارگردانی داریوش یاری که با درجه بندی سنی +۱۲ سال از پنجم آذرماه اکران خود را آغاز کرده تا امروز با داشتن ۳۳۷ مخاطب بیش از هشت میلیون تومان فروش داشته است.
سینمایی «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی که از ۲۹ آبان در سینماهای سراسر کشور نمایش خود را آغاز کرده، با داشتن یک هزار مخاطب و در اختیار داشتن ۷۳ سالن سینمایی، ۱۷ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم «خانه پدری» کیانوش عیاری با محدودیت سنی +۱۵ سال و نمایش در تعداد محدودی سینما با داشتن ۸۵ هزار مخاطب یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.
کمدی «چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن از نیمه آبان ماه روی پرده رفته با فروشی حدود سه و نیم میلیارد تومان و داشتن ۲۸۶ هزار مخاطب در ۱۵۴ سینما نمایش داشته است.
فیلم «سمفونی نهم» ساخته محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی که اولین نمایشش در جشنواره فیلم فجر بود و از ۱۵ آبان ماه اکران خود را آغاز کرده، تا امروز با داشتن ۴۰ هزار مخاطب حدود ۵۲۹ میلیون تومان فروش داشته و در ۸۶ سینما به نمایش گذاشته شده است.
فیلم کمدی «مطرب» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و با نقش آفرینی پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست و مهران احمدی در این اثر، با بیش از یک میلیون مخاطب نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان فروش داشته که ازین مقدار بیش از هشت میلیارد تومان حاصل فروش در تهران بوده است.
فیلم «تورنادو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در ژانری تخیلی که از نیمه آبان ماه روی پرده رفته است، با داشتن ۴۰ هزار مخاطب ۳۷۱ میلیون تومان فروش داشته است.
انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی پس از سه هفته نمایش در سینماهای کشور با داشتن ۵۶ هزار مخاطب و در اختیار داشتن ۱۳۲ سینما، بیش از ۴۸۳ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلفی می‌شوند، این فیلم که  سه هفته است، اکرانش را آغاز کرده است، بیش از یک میلیارد تومان فروش داشته و ۱۴۰ هزار نفر پای فیلم نشسته‌اند. این فیلم اکنون در ۱۳۹ سینما نمایش داشته است.
فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی و با بازی شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر و پژمان جمشیدی که از ابتدای آبان ماه روی پرده رفته، با داشتن ۳۵۷ هزار مخاطب حدود چهار میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان فروش داشته است. این اثر با در اختیار داشتن ۱۶۲ سینما در تهران و شهرستان به تفکیک در تهران بیش از دو میلیارد ۶۵۷ تومان فروش داشته است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها