تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90350

هادی رضوی اعلام کرد علت وقفه در ساخت سریال «تلگرام» به خاطر عرضه زیاد فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی و از طرفی درگیری های کاری سعید ملکان است.

به گزارش سینماسینما، «محمدهادی رضوی» که با سرمایه گذاری در تولید فصل اول «شهرزاد» به عنوان تهیه‌کننده معرفی شد، در حال حاضر در تدارک ساخت سریال برای نمایش خانگی است.

رضوی در خصوص ساخت سریال «تگلرام» گفت: سریال «تلگرام» که به احتمال قوی اسم آن تغییر پیدا خواهد کرد، قرار است در قالب نمایش خانگی در بازار عرضه شود،
اما علت وقفه در ساخت این سریال به خاطر عرضه زیاد فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی و از طرفی درگیری های کاری سعید ملکان است.

وی ادامه داد: سعید ملکان چون درگیر دو پروژه سینمایی خود است، منتظر کم شدن مشغله های او برای مذاکرات نهایی و شروع ساخت سریال هستیم. از طرفی چون در حال حاضر ، عرضه سریال ها در شبکه نمایش خانگی زیاد شده، منتظر این هستیم ببینیم که کشش مردم به سمت چه ژانری است، که در صورت لزوم مقداری تغییر در متن فیلمنامه اعمال خواهد شد.

رضوی درخصوص بازیگران افزود: چون هنوز زمان نهایی شروع کار مشخص نبود، ما به طور جدی برای بازیگران وارد مذاکره نشدیم.

وی در خصوص سایر کارهای خود گفت: در کنار این سریال، در حال نگارش یک ژانر کودک هستیم که در قالب فیلم سینمایی یا در قالب یک مینی سریال آن را عرضه خواهیم کرد.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در پایان افزود: ما یک کار مستند آماده داریم که در قالب ۳۰ قسمت آماده پخش است. این مستند در قالب موضوعات اجتماعی است و مثل فصل اول شهرزاد یک تحول بزرگی در زمینه مستندسازی ایجاد خواهد کرد. برای پخش آن هم با صدا و سیما در حال رایزنی هستیم، که اگر نشد در قالب تلویزیون اینترنتی یا نمایش خانگی عرضه می‌شود.

منبع:صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها