تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53955

تیک آفدر حالیکه دو فیلم «تیک آف» و «نقطه کور» به تازگی نمایش خود را آغاز کرده‌اند، آخرین وضعیت گیشه‌ی سینماها از سوی پخش‌کنندگان فیلم‌ها اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، طبق پیگیری ها از پخش‌کننده «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، آمار دقیق فروش این فیلم در سه روز اول اکرانش ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

اما حبیب اسماعیلی پخش‌کننده «نقطه کور» مهدی گلستانه از فروش ۲۰۰ میلیونی این فیلم طی دو روز اکرانش در تهران و شهرستانها خبر داد.

به گفته‌ی او «سه بیگانه» مهدی مظلومی هم تاکنون ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروخته است.

سعید خانی پخش‌کننده «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی با فیلم‌نامه‌ای از عباس کیارستمی، هم فروش این فیلم را بعد از دو هفته در تهران با ۱۵ سالن ۳۰۰ میلیون و در شهرستانها با ۱۳ سالن ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد که مجموع آن از مرز ۴۰۰ میلیون گذشت.

علی سرتیپی هم که طی هفته‌ی آینده «نهنگ عنبر ۲» و «برادرم خسرو» را روانه پرده سینماها می‌کند، از فروش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی «آباجان» هاتف علیمردانی و یک میلیارد و ۲۳۰ میلیونی «یک روز بخصوص» همایون اسعدیان خبر داد.

مختاری مدیر دفتر پخش «هدایت فیلم» هم از فروش ۱۶ میلیارد و ۸۸۵  هزار تومانی «گشت ۲» سعید سهیلی در تهران و شهرستانها خبر داد که این رقم در تهران بیش از ۹ میلیارد و در شهرستان بیش از  ۷ میلیارد بوده است.

«خوب، بد جلف» پیمان قاسم‌خانی نیز در مجموع در تهران و شهرستانها ۱۵ میلیارد و ۵۲۵ هزار تومان فروخته است که ۹ میلیارد و ۸۹۰ هزار تومان در تهران و ۵ میلیارد و ۶۳۵ هزار تومان در شهرستانها بوده است.

هدایت فیلم طی هفته‌های آینده «ویلایی‌ها» منیره قیدی و «آشوب» کاظم راست گفتار را اکران می‌کند.

با آغاز اکران فیلم‌های جدید از ۲۰ اردیبهشت ماه و همزمان با تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری باید دید آیا گیشه‌ی سینما در این روزها دوباره تیک آف خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها