تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37192

آرش معیریانآرش معیریان که پیش از این به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا از کارگردانی سریال «همسایه‌ها» انصراف داده بود، ضمن اعلام خبر ساخت مجموعه‌ی جدیدی برای تلویزیون، نکاتی را درباره‌ی طنز «همسایه‌ها» که توسط مهران غفوریان ادامه داده شد، مطرح کرد.

به گزارش سینماسینما، معیریان درباره سرنوشت مجموعه «همسایه‌ها» و حاشیه‌هایی که برایش پیش آمد، مطرح کرد: واقعیت‌ همان چیزی بود که رسانه‌ها اعلام کردند، اما رسانه‌ها و مطبوعات به قدری به این اخبار دامن زدند که گویا مشکل دیگری برای جدایی من از این مجموعه پیش آمده بود؛ در حالی که من دچار سانحه شدم و دیگر نتوانستم کارگردانی این مجموعه را ادامه بدهم و حتی پزشک معالجم به دلیل آسیب‌دیدگی که برایم پیش آمد استراحت مطلق تجویز کرد.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا مجموعه «همسایه‌ها» را از تلویزیون دنبال می‌کند؟ اظهار کرد: این مجموعه را به جهت اینکه مشغول کار در پروژه‌های دیگری هستم، دنبال نکردم. اما متن‌هایی که من در این مجموعه کار کردم متن‌هایی بود که مورد تایید مدیر گروه و مدیر شبکه دو سیما بود، اما پس از کناره‌گیری، اینکه چرا متن‌ها عوض شدند و کار به اینجا کشیده شد، اطلاعی ندارم.

معیریان سپس با اشاره به نگارش متن‌هایی که توسط مجتبی چراغعلی برای «همسایه‌ها» نوشته شده بود، یادآور شد: نویسنده ظرف شش ماه، ۲۷ قسمت از مجموعه «هم‌سایه‌ها» را نوشته بود که توسط مدیر گروه فیلم و سریال تایید و ویرایش شده بود. ما نیز پنج، شش قسمت از متن‌هایی که تایید شدند را کار کردیم که در این میان دچار سانحه شدم و نتوانستم که مجموعه را همراهی کنم. اما به هر حال قابل حدس است که وقتی کارگردان جدید روی کار می‌آید می‌تواند تغییراتی را اعمال کند، منتهی تغییرات این مجموعه، بیش از حد مجاز است و کاملا با متنی که ما کار کردیم، فرق دارد.

این کارگردان در ادامه درباره‌ وضعیت آسیب‌دیدگی خود مطرح کرد که بهبودی‌اش حاصل شده است و در عین حال از ساخت مجموعه‌ای جدید برای تلویزیون خبر داد.

معیریان گفت: اکنون مشغول خواندن چند فیلم‌نامه هم برای تلویزیون و هم نمایش خانگی هستم اما هنوز در کش و قوس قطعیت آنها هستم.

او همچنین از ساخت سری دوم «رالی ایرانی» در شبکه نمایش خانگی خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در شرف اتفاق برای پیش تولید است، مجموعه «رالی ایرانی» است اما این پروژه نیز مثل هر پروژه دیگری بحث‌های نقدینگی در آن مطرح است که اگر به نتایج خوبی برسیم کار را شروع می‌کنیم.

کارگردان «رالی ایرانی» گفت: فصل دوم «رالی ایرانی» پروداکشن سنگینی دارد و به شدت هزینه‌بر است.

این کارگردان همچنین از آماده‌سازی فیلم «دریاچه ماهی» که اثری در حوزه جنگ و دفاع مقدس است، برای جشنواره فجر خبر داد و گفت: تدوین‌گر این فیلم برای جشنواره فجر هستم.

آرش معیریان که پیش از این مجموعه «رالی ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی ساخته است، درباره وضعیت تولیدات شبکه نمایش خانگی، اظهار کرد: در حال حاضر همه نوع کاری با ارزیابی‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی ساخته و عرضه می‌شود. و این نظر بینندگان است که باید قضاوت کنند اما همین که سریالی مانند «شهرزاد» به سازندگان این انگیزه را می‌دهد که کارهای این‌چنینی در شبکه نمایش خانگی بسازند، خوب است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها